Запис Детальніше

Пріоритети виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8700/
УДК 37.013
 
Title Пріоритети виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу
Приоритеты воспитательной деяльности современного общеобразовательного учебного учреждения.
The priorities of educational activities in modern general educational establishments.
 
Creator Кириченко, В. І.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто сучасні вектори виховання в загальноосвітніх навчальних закладах. Провідними векторами сучасної виховної діяльності визначено: вектор суб’єктності, який спрямований на максимальний розвиток людської індивідуальності, на розвиток і усвідомлення власного «Я»; вектор діалогу, який визначає необхідність становлення й розвитку здатності суб’єктів навчально-
виховного процесу до взаємодії та вектор розвитку, який свідчить про те, що в навчально-виховному процесі якраз і відбувається неперервне ускладнення особистісного розвитку та міжособистісної взаємодії.
В статье рассмотрены современные векторы воспитания в
общеобразовательных учебных учреждениях. Ведущими векторами современной воспитательной деятельности определены: вектор субъектности, который направлен на максимальное развитие человеческой индивидуальности, на развитие и
осознание собственного «Я»; вектор диалога, который определяет необходимость становления и развития способности субъектов учебно-воспитательного процесса к взаимодействию и вектор развития , который свидетельствует о том, что в учебно-воспитательном процессе как раз и происходит непрерывное усложнение личностного развития и межличностного взаимодействия.
The article reviews to current vectors of education in secondary schools. The vector subjectivity is directed to the full development of the human personality, the development
and realization of his own «I» on the motion to understanding and enriching the identity of the child, the teacher and the actual educational process as specially organized human
interaction and culture.
 
Publisher СумДПУ імені А. С. Макаренка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8700/1/PRIORYTETY%20VYKhOVNOYi.pdf
Кириченко, В. І. (2014) The priorities of educational activities in modern general educational establishments. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2 (36). pp. 437-445. ISSN 2312-5993