Методика проведення практичних занять у 6 класі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8734/
|
|
Title |
Методика проведення практичних занять у 6 класі
The method of practical lessons in 6 grade |
|
Creator |
Власов, Віталій Сергійович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Запровадження програмою для 5-9 класів в історичних курсах практичних занять є результатом реалізації ідей компетентнісного навчання. Параграфи до практичних занять у підручнику розроблено за двома моделями. Стаття присвячена викладу основних етапів роботи на практичному уроці з конкретними прикладами, що відповідають чинній програмі та тексту відповідного підручника.
Program of History for Grades 5-9 of practical lessons resulting from the ideas competency training. Paragraphs for practical exercises in the textbook is designed for the two models. The article is devoted to the presentation of the main stages of the practical lesson with specific examples that correspond to the current program and the text of the textbook. Введение в программе для 5-9 классов в исторических курсах практических занятий является результатом реализации идей компетентностного обучения. Параграфы к практическим занятиям в учебнике разработаны по двум моделям. Статья посвящена изложению основных этапов работы на практическом уроке с конкретными примерами, соответствуют действующей программе и тексту соответствующего учебника. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8734/1/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_6_%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%281%29.PDF
- Власов, Віталій Сергійович (2014) The method of practical lessons in 6 grade Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання, 9. pp. 16-34. |
|