Запис Детальніше

Методика проведення практичних занять у 6 класі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8734/
 
Title Методика проведення практичних занять у 6 класі
The method of practical lessons in 6 grade
 
Creator Власов, Віталій Сергійович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Запровадження програмою для 5-9 класів в історичних курсах практичних занять є результатом реалізації ідей компетентнісного навчання. Параграфи до практичних занять у підручнику розроблено за двома моделями. Стаття присвячена викладу основних етапів роботи на практичному уроці з конкретними прикладами, що відповідають чинній програмі та тексту відповідного підручника.
Program of History for Grades 5-9 of practical lessons resulting from the ideas competency training. Paragraphs for practical exercises in the textbook is designed for the two models. The article is devoted to the presentation of the main stages of the practical lesson with specific examples that correspond to the current program and the text of the textbook.
Введение в программе для 5-9 классов в исторических курсах практических занятий является результатом реализации идей компетентностного обучения. Параграфы к практическим занятиям в учебнике разработаны по двум моделям. Статья посвящена изложению основных этапов работы на практическом уроке с конкретными примерами, соответствуют действующей программе и тексту соответствующего учебника.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8734/1/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_6_%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%281%29.PDF
- Власов, Віталій Сергійович (2014) The method of practical lessons in 6 grade Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання, 9. pp. 16-34.