Запис Детальніше

Теорія порівняльної післядипломної освіти в умовах глобалізаційних змін

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8744/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8744
 
Title Теорія порівняльної післядипломної освіти в умовах глобалізаційних змін
Теория сравнительной последипломного образования в условиях глобализационных изменений
The theory of comparative postgraduate education in globalization changes
 
Creator Штомпель, Г.О.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Усиление интеграционных процессов по глобализации, растущая конкуренция национальных государств в мире и регионе объективно предопределяют внимание к подготовке и образования работника знаний высшей квалификации, которые освещаются в предложенном Курсе. Сопоставление в движении к информационному обществу национальных последипломных практик и самобытных теоретических конструктов в международном контексте способствует формированию обоснованной образовательно-научной политики, специализированного человеческого капитала и конкурентной способности страны.
Первая и вторая части Курса, которые определяют требования общей и рабочей программ к содержанию и организации учебной дисциплины, помогут методистам учебных отделов. Преподаватели дидактики, в частности последипломного, имеют возможность ознакомиться и внести свои актуальные достижения в содержание и тематику занятий по теории сравнительной последипломного образования, впервые предлагается субъектам постдипломного квалификаций.
Посилення інтеграційних процесів за глобалізації, зростаюча конкуренція національних держав у світі та регіоні об’єктивно зумовлюють увагу до підготовки й освіти працівника знань найвищої кваліфікації, що висвітлюються в запропонованому Курсі. Зіставлення в русі до інформаційного суспільства національних післядипломних практик і самобутніх теоретичних конструктів у міжнародному контексті сприяє формуванню обґрунтованої освітньо-наукової політики, спеціалізованого людського капіталу та конкурентної спроможності країни.
Перша й друга частини Курсу, що окреслюють вимоги загальної та робочої програм до змісту та організації навчальної дисципліни, допоможуть методистам навчальних відділів. Викладачі дидактики, зокрема післядипломної, мають можливість ознайомитися та внести свої актуальні здобутки в зміст і тематику занять з теорії порівняльної післядипломної освіти, що вперше пропонується суб’єктам постдипломних кваліфікацій.
Strengthening the integration processes of globalization, increased competition in the world of nation-states and the region objectively determine attention to training and education of highly qualified knowledge that covered in the courses offered. Comparison of the move to the information society national postgraduate practices and original theoretical constructs in an international context promotes a sound education and science policy, specialized human capital and competitiveness of the country.
The first and second part of the course that outlines the general requirements and work programs to the content and organization of the course will help methodologists educational departments. Teachers didactics, including postgraduate, have the opportunity to learn and make their actual achievements in content and theme of the theory of comparative studies of postgraduate education, first proposed subjects Postgraduate qualifications.
 
Publisher ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»
 
Date 2015
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8744/1/2%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%D0%9F%D0%BE%D1%80%D0%9F%D1%96%D1%81%D0%BB%D0%9E%D1%81%D0%92%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%85%D0%93%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%97%D0%BC%D1%96%D0%BD.pdf
Штомпель, Г.О. (2015) The theory of comparative postgraduate education in globalization changes [Teaching Resource] (Unpublished)