Запис Детальніше

Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8859/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8859
 
Title Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів
Professional self-fulfilment of schools’ teachers
Профессиональное самоосуществление учителей средних общеобразовательных вузов
 
Creator Савченко, Тетяна Леонідівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В статті розглянуто основні аспекти професійного самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів. Подано результати експериментальних досліджень, котрі демонструють особливості професійного самоздійснення педагогів різного віку та рівня кваліфікації. Дослідження проведено з метою визначення показників рівнів професійного самоздійс-нення, зокрема, зовнішньопрофесійних та внутрішньопрофесійних складових, мотивації професійної діяльності, а також з’ясування рівня самоефективності.
The paper are considered the basic aspects of professional self-fulfilment of schools’ teachers. We are presented the results of experimental researches that demonstrate features of professional self-fulfilment of teachers of different age and level of qualification. The indexes of professional self-fulfilment were determined in research, including outwardly professional and into professional constituents, motivation of professional activity and determination of level of self-efficiency.
В статье рассмотрены основные аспекты профессионального самоосуществления учителей средних общеобразовательных вузов. Представлены результаты экспериментальных исследований, которые демонстрируют особенности профессионального самоосуществления учителей разного возраста и уровня квалификации. В исследовании определялись показатели профессионального самоосуществления, в частности внешнепрофессиональных и внутрипрофессиональных составляющих, мотивации профессиональной деятельности и уровня самоэффективности.
 
Publisher ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8859/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A2.%D0%9B.%20%282014%29%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81i%D0%B9%D0%BD%D0%B5%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B7%D0%B4i%D0%B9%D1%81%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BBi%D0%B2%20%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BDi%D1%85%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2i%D1%82%D0%BDi%D1%85%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4i%D0%B2.pdf
Савченко, Тетяна Леонідівна (2014) Professional self-fulfilment of schools’ teachers Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. (14). pp. 194-207. ISSN 2072-4772