Запис Детальніше

Андрагогічна модель навчання: головні аспекти та оптимальні умови використання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8904/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8904
 
Title Андрагогічна модель навчання: головні аспекти та оптимальні умови використання
Andragogical model of learning: key aspects and optimal conditions of use
 
Creator Лук’янова, Лариса Борисівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Автор визначає три групи принципів андрагогічної моделі навчання: загальнодактичні, андрагогічні й фундаментальні, описує головні аспекти та оптимальні умови їх використання.
The author identifies three principles of andragogical model of learning: zahalnodaktychni, andragogical and fundamental describes the main aspects and optimal conditions for their use.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2012-09-28
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8904/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Лук’янова, Лариса Борисівна (2012) Andragogical model of learning: key aspects and optimal conditions of use Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи. pp. 471-478. ISSN ISBN 978-966-485-127-2