Запис Детальніше

Науково-методичні засади організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8909/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8909
 
Title Науково-методичні засади організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах
Scientific-methodic principles of organization Distance Learning in secondary educational institutions
 
Creator Богачков, Ю.М.
Пінчук, О.П.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Проведено аналіз існуючих способів організації середовищ дистанційного навчання школярів. У результаті теоретичних і експериментальних досліджень визначено системоутворювальні елементи систем дистанційного навчання, підготовлено рекомендації щодо організації середовища дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Підготовлено рукопис посібника "Організація середовища дистанційного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів".
The analysis of existent methods of distance learning environments of students is carried out. As a result of theoretical and experimental research systemically important elements of distance learning are defined. Recommendations for the organization of distance education in general secondary schools are created. The manuscript of book "Organization of e-learning environment of general secondary school students" is done.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2011-12
 
Type Other
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8909/1/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%B7%D0%B2i%D1%82%202011%20%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%B2.pdf
Богачков, Ю.М. and Пінчук, О.П. (2011) Scientific-methodic principles of organization Distance Learning in secondary educational institutions ІІТЗН НАПН України. (Unpublished)