Запис Детальніше

Застосування проектної системи навчання з метою розвитку компетентностей учнів із порушеннями слуху

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8914/
http://csnukr.in.ua/arh/2013/3672013/367/59.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8914
 
Title Застосування проектної системи навчання з метою розвитку компетентностей учнів із порушеннями слуху
Применение проектной системы обучения в целях развития компетенций учащихся с нарушениями слуха
Project-based education for competence development in students with hearing impairments
 
Creator Федоренко, О.Ф.
Бічікова, О.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Аналізуються питання практичного втілення проектних технологій у роботі з дітьми з особливими потребами, зокрема з порушеннями слуху. Розглядаються типи проектів та алгоритми роботи над ними, вказується на необхідність розвитку пізнавальної та дослідницької діяльності учнів з порушеннями слуху, уміння конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі для забезпечення їхньої позитивної соціальної мобільності.
Анализируются вопросы практического воплощения проектных технологий в работе с детьми с особыми потребностями, в частности с нарушениями слуха. В основе проектной деятельности лежит развитие познавательной и исследовательской деятельности учащихся с нарушениями слуха, умение конструировать свои знания, ориентироваться в информационном пространстве для обеспечения их положительной социальной мобильности.
Practical experience of education and rehabilitation center of Chernivtsy district was being summarized in the article. It is revealed that traditional class work doesn't stimulate students to be more independent in their actions and skills. As a result the planned lesson doesn't learnt well by students with hearing impairments. The project-based learning could be used as an alternative way of special education. Issues of practical implementation of project-based learning in education for students with special needs were being analyzed. The authors considers types of projects and their algorithms, points at practical skills forming in students with special needs.
 
Publisher Інформаційно-виробниче підприємство видавництво "Педагогічна преса"
 
Date 2013-09-01
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8914/1/Fedorenko133.pdf
Федоренко, О.Ф. and Бічікова, О. (2013) Project-based education for competence development in students with hearing impairments Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 3 (67). pp. 59-62. ISSN 2307-4876