Запис Детальніше

У пошуках оптимальних шляхів упровадження інклюзивного навчання дітей із порушеннями слуху

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8915/
http://csnukr.in.ua/arh/2013/2662013/266/41.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8915
 
Title У пошуках оптимальних шляхів упровадження інклюзивного навчання дітей із порушеннями слуху
В поисках оптимальных путей внедрения инклюзивного обучения детей с нарушениями слуха
Determination of the optimal ways of implementing inclusive education of children with hearing impairment
 
Creator Федоренко, О.Ф.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті розглянуто праці, присвячені проблемам інклюзивного навчання у контексті соціальних, економічних і політичних тенденцій зарубіжних країн (Австралія, Данія, США та інші). Автором виділено умови успішного впровадження інклюзивної освіти у Великобританії, Португалії та США. Серед причин неуспішної інклюзії, однією з найперших названо відсутність зв’язку між інклюзивними і спеціальними освітніми закладами.
В статье рассмотрен ряд работ, посвященных проблемам инклюзивного обучения в контексте социальных, экономических и политических тенденций зарубежных стран (Австралия, Дания, США и другие). Автором выделены условия успешного внедрения инклюзивного образования в Великобритании, Португалии и США. Среди причин неудачной инклюзии, одной из первых названо отсутствие связи между инклюзивными и специальными образовательными учреждениями.
Determination of the optimal ways of implementing inclusive education of children with hearing impairment
The paper explores a number of papers on the problems of inclusive education in the context of social, economic and political trends in foreign countries (Australia, Denmark, the USA and others). The author selected for the successful implementation of inclusive education in Britain, Portugal and the United States. Among the reasons for unsuccessful inclusion among the first called lack of communication between the inclusive and special education institutions.
 
Publisher Державне інформаційно-виробниче підприємство видавництво "Педагогічна преса"
 
Date 2013-06-01
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8915/1/Fedorenko%E2%84%96%202%20%282013%29.pdf
Федоренко, О.Ф. (2013) Determination of the optimal ways of implementing inclusive education of children with hearing impairment Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (66). pp. 41-43. ISSN 2307-4876