Запис Детальніше

Особливості соціальної інтегрованості молодших школярів зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8918/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8918
 
Title Особливості соціальної інтегрованості молодших школярів зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчання
Особенности социальной интегрированности младших школьников с пониженным слухом в условиях инклюзивного обучения
Specifics of social integratedness of hard-of-hearing junior schoolchildren in inclusive education settings
 
Creator Федоренко, О.Ф.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Автором представлено результати експериментального вивчення стану взаємин між молодшими школярами зі зниженим слухом, їхніми однолітками й педагогами закладу в умовах інклюзивного навчання. Виявлено, що молодші школярі зі зниженим слухом, які навчаються в інклюзивних умовах є менш активними у взаєминах з оточуючими у навчальному середовищі. Значущими для таких учнів є взаємини з батьками й членами родини.
Автором представлены результаты экспериментального изучения состояния взаимоотношений между младшими школьниками с пониженным слухом, их сверстниками и педагогами учреждения в условиях инклюзивного обучения.
Выявлено, что младшие школьники с пониженным слухом, которые учатся в инклюзивных условиях менее активными во взаимоотношениях с окружающими в учебной среде. Значимыми для таких учеников являются взаимоотношения с родителями и членами семьи.
This article describes of the study result of the peculiarities social integration hard-of-hearing pupils of 2nd, 3rd and 4th grades in inclusive settings. Comparative analysis results hearing (n=165) and hard-of-hearing (n=26) pupils shows, that hard-of-hearing pupils have high level of the social isolation from group of their hearing peers. Also, hard-of-hearing pupils mainly interact with family members and teacher’s assistant than peers and teacher of the class. The process of social integration of these children in inclusive setting occurs spontaneously. Teachers and assistants do not pay enough attention to make this process more effective.
 
Publisher Державне інформаційно-виробниче підприємство видавництво "Педагогічна преса"
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8918/1/FedorenkoOD151.pdf
- Федоренко, О.Ф. (2015) Specifics of social integratedness of hard-of-hearing junior schoolchildren in inclusive education settings Exceptional child: teaching and upbringing, 1 (73). pp. 79-85. ISSN 2312-2781