Запис Детальніше

Концептуалізація ідей про виховання моральності в сучасній Україні

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8944/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8944
 
Title Концептуалізація ідей про виховання моральності в сучасній Україні
Концептуализация идей о воспитании нравственности в современной Украине
Konceptualizaciya of ideas is about education of morality in modern Ukraine
 
Creator Сухомлинська, Ольга Василівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
93/94 History
 
Description В статті автор розглядає виховання і його складову – моральне виховання крізь призму факторів, які формують його сутність і впливають на його розвиток; аналізується низка сучасних концепцій теорії і практики морального виховання. Автор включає до свого аналізу як зарубіжні концепції і парадигми, ідеї, моделі і програми українських учених, останні напрацювання російських дослідників у царині морального виховання дітей та молоді. Робиться висновок про те, що цей процес залежить, крім цілеспрямованого впливу, від багатьох соціалізаційних, культурних впливів і викликів, які його диференціюють і ускладнюють. Аргументація статті спирається на велику кількість різноманітних джерел.
В статье автор рассматривает воспитание и его составляющую – моральное воспитание сквозь призму факторов, которые формируют его сущность и влияют на его развитие; анализируется ряд современных концепций теории и практики морального воспитания. Автор включает в свой анализ как зарубежные концепции и парадигмы, идеи, модели и программы украинских ученых, последние наработки русских исследователей, в области морального воспитания детей и молодежи. Делается вывод о том, что этот процесс зависит, кроме целеустремленного влияния, от многих социализационных, культурных влияний и вызовов, которые его дифференцируют и усложняют. Аргументация статьи опирается на большое количество разнообразных источников.
In the article an author examines education and his constituent – moral education through the prism of factors which form his essence and influence on his development; the row of modern conceptions of theory is analysed practices of moral education. An author plugs in the analysis as foreign conceptions and paradigms, ideas, models and programs of the Ukrainian scientists, last works of the Russian researchers, in the area of moral education of children and young people.Drawn conclusion that this process depends, except for purposeful influence, from many socializaciynikh, cultural influences and calls which differentiate him and complicate. The argumentation of the article leans against plenty of various sources.
 
Publisher ТОВ «Видавнича група «Шкільний світ»


 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8944/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9E.%D0%92.%D0%A1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97.pdf
Сухомлинська, Ольга Василівна (2015) Konceptualizaciya of ideas is about education of morality in modern Ukraine School world, 4 (708). pp. 4-20.