Запис Детальніше

Диференціація змісту навчання у вітчизняній школі 60-х - 70-х років ХХ століття

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8974/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8974
 
Title Диференціація змісту навчання у вітчизняній школі 60-х - 70-х років ХХ століття
Дифференциация содержания обучения в отечественной школе 60-х - 70-х годов ХХ века
Diferentsіatsіya zmіstu navchannya in vіtchiznyanіy shkolі 60s - 70s of the twentieth rokіv stolіttya
 
Creator Пироженко, Лідія Володимирівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У статті охарактеризовано процес реформування та результативність змін у змісті шкільної освіти; виявлено фактори, які збезпечили успішність реформування, його ефективність; встановлено основні види занять у рамках варіативної складової навчального плану досліджуваного періоду.
В статье охарактеризованы процесс реформирования и результативность изменений в содержании школьного образования; выявлены факторы, которые збезпечилы успешность реформирования, его эффективность; установлены основные виды занятий в рамках вариативной части учебного плана исследуемого периода.
The article describes the process of reform and the impact of changes in the content of school education; Factors that zbezpechyly successful reform its effectiveness; The basic occupations within the variable component of the curriculum the study period.
 
Publisher ФОП Жовтий О.О.
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8974/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9B.%D0%92.%D0%9F%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%E2%84%9651.pdf
Пироженко, Лідія Володимирівна (2014) Diferentsіatsіya zmіstu navchannya in vіtchiznyanіy shkolі 60s - 70s of the twentieth rokіv stolіttya Psycho-pedagogical problems of rural schools. Scientific collection (51). pp. 191-195.