Запис Детальніше

Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі “Школа Безпеки”

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8990/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8990
 
Title Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі “Школа Безпеки”
The education of social initiative of teenagers in the All-Ukrainian children's public organization “School of safety”
Воспитание социальной инициативности подростков во Всеукраинском детском общественном движении "Школа безопасности"
 
Creator Белан, Владислав Юрійович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
374 Education and training out of school. Further education
 
Description У статті представлено досвід діяльності Всеукраїнської дитячої громадської організації (далі – ВДГР) “Школа безпеки”, розкрито її виховний потенціал, мету та основні завдання; охарактеризовано виховні можливості у процесі формування соціальної ініціативності підлітків.
The article presents the experience of the All-Ukrainian children's public organization UCPM “School of safety”, discloses its educational potential, purpose, and basic tasks; educational opportunities in the formation of social initiative of teenagers are defined.
В статье представлен опыт деятельности Всеукраинской детской общественной организации (ВДОД) “Школа безопасности”, раскрыт её воспитательный потенциал, цель и основные задания; охарактеризованы воспитательные возможности в процессе формирования социальной инициативности подростков.
 
Publisher Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8990/1/Nzspp_2014_3_17.pdf
Белан, Владислав Юрійович (2014) The education of social initiative of teenagers in the All-Ukrainian children's public organization “School of safety” Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки”, 3. pp. 91-95.