Запис Детальніше

Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8992/
 
Title Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення
The best interests of the child: the nature and ways of ensuring
Наилучшие интересы ребенка: сущность и пути обеспечения
 
Creator Петрочко, Ж.В.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті розкрито сутність найкращих інтересів дитини. Охарактеризовано основні положення щодо їх забезпечення у контексті міжнародних підходів. Проаналізовано принципи найкращого забезпечення інтересів дитини (необхідність, відповідність). Висвітлено ключові технологічні шляхи
забезпечення найкращих інтересів дитини: оцінка потреб дитини та її сім’ї, міжвідомче партнерство.
The article reveals the essence of the best interests of the child. The basic provisions for their support in the context of international approaches are characterized. The principles of the best provision for the child’s interests (necessity, proportionality) are analyzed. Key technological ways of providing for the best interests of the child are highlighted: assessment of the needs of the child and their family, interagency partnerships.
В статье раскрыта сущность наилучших интересов ребенка. Охарактеризированы основные положения относительно обеспечения наилучших интересов ребенка в контексты международных подходов. Проанализированы принципы наилучшего обеспечения интересов ребенка (необходимости,соответствия). Освещены технологические пути обеспечения наилучших интересов ребенка: оценка потребностей ребенка и его семьи, межведомственное партнерство.
 
Publisher Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8992/1/Nzspp_2014_3_13.pdf
- Петрочко, Ж.В. (2014) The best interests of the child: the nature and ways of ensuring Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки”, 3. pp. 70-74.