Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8992/
|
|
Title |
Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення
The best interests of the child: the nature and ways of ensuring Наилучшие интересы ребенка: сущность и пути обеспечения |
|
Creator |
Петрочко, Ж.В.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction |
|
Description |
У статті розкрито сутність найкращих інтересів дитини. Охарактеризовано основні положення щодо їх забезпечення у контексті міжнародних підходів. Проаналізовано принципи найкращого забезпечення інтересів дитини (необхідність, відповідність). Висвітлено ключові технологічні шляхи забезпечення найкращих інтересів дитини: оцінка потреб дитини та її сім’ї, міжвідомче партнерство. The article reveals the essence of the best interests of the child. The basic provisions for their support in the context of international approaches are characterized. The principles of the best provision for the child’s interests (necessity, proportionality) are analyzed. Key technological ways of providing for the best interests of the child are highlighted: assessment of the needs of the child and their family, interagency partnerships. В статье раскрыта сущность наилучших интересов ребенка. Охарактеризированы основные положения относительно обеспечения наилучших интересов ребенка в контексты международных подходов. Проанализированы принципы наилучшего обеспечения интересов ребенка (необходимости,соответствия). Освещены технологические пути обеспечения наилучших интересов ребенка: оценка потребностей ребенка и его семьи, межведомственное партнерство. |
|
Publisher |
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8992/1/Nzspp_2014_3_13.pdf
- Петрочко, Ж.В. (2014) The best interests of the child: the nature and ways of ensuring Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки”, 3. pp. 70-74. |
|