Запис Детальніше

Феноменологія аутизму

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9001/
 
Title Феноменологія аутизму
Phenomenology of autism
Феноменология аутизма
 
Creator Скрипник, Т. В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У монографії систематизовано світовий досвід вивчення аутизму як у теоретичному, так і в експериментальному аспектах; подано змістовний виклад дієвих корекційних стратегій, які застосовують у роботі з такими
дітьми. феноменологічний підхід сприяв опрацюванню діагностичного інструментарію, який дає змогу розкрити унікальність кожної аутичної дитини та її родини. З’ясування сутності аутизму, відповідно до феноменологічної традиції, здійснено за моделлю ідеального типу. Установлено
зв'язок між діагностичними висновками й корекційними програмами; визначено критерії та показники динаміки позитивних перетворень у аутичних дітей як наслідок послідовного втілення педагогами і батьками узгоджених корекційних заходів. Монографію адресовано фахівцям у царині загальної,спеціальної та медичної психології, науковцям і практикам, студентам факультетів психологічного і педагогічного профілю, батькам дітей з особливими освітніми потребами.
The book systematically study the world experience of autism both theoretical and experimental aspects; filed a meaningful presentation effective remedial strategies used in dealing with such children. phenomenological approach contributed to the elaboration of a diagnostic tool that allows you to uncover the uniqueness of each autistic child and his family. Clarification of the nature of autism, according to the phenomenological tradition, carried on the model of the ideal type. Installed the link between diagnostic findings and remedial programs; Criteria and indicators of positive change in the dynamics of autistic children as a result of the consistent implementation of teachers and parents agreed corrective measures. This monograph is addressed to specialists in the field of general, special and medical psychology, researchers and practitioners, students, faculty psychological and pedagogical, parents of children with special educational needs.
В монографии систематизированы мировой опыт изучения аутизма как в теоретическом, так и в экспериментальном аспектах; подано содержательное изложение действенных коррекционных стратегий, применяемых в работе с такими детьми. феноменологический подход способствовал обработке диагностического инструментария, который позволяет раскрыть уникальность каждой аутичного ребенка и его семьи. Выяснение сущности аутизма, согласно феноменологической традиции, осуществлено по модели идеального типа. Установлено
связь между диагностическими выводами и коррекционными программами; определены критерии и показатели динамики положительных преобразований у аутичных детей как результат последовательного воплощения педагогами и родителями согласованных коррекционных мероприятий. Монография адресована специалистам в области общей, специальной и медицинской психологии, научным работникам и практикам, студентам факультетов психологического и педагогического профиля, родителям детей с особыми образовательными потребностями.
 
Publisher Фенікс
 
Date 2010
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9001/1/monografiya%20NEW1.pdf
- Скрипник, Т. В. (2010) Phenomenology of autism Working Paper. Фенікс, м. Київ, Україна.