Запис Детальніше

Методологія дослідження історико-педагогічних реалій другої половини XX століття

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9006/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9006
 
Title Методологія дослідження історико-педагогічних реалій другої половини XX століття
Методология исследования историко-педагогических реалий второй половины XX века
Research Methodology historical and pedagogical realities second half of XX century
 
Creator Сухомлинська, Ольга Василівна
 
Subject 92 Biographical studies. Genealogy. Heraldry. Flags
93/94 History
 
Description У статті доводиться, що історія педагогіки як структурна складова педагогічної науки набула за останні 20 років завдяки процесам демократизації в Радянському Союзі значного розвитку, що привів до розпаду радянської імперії й поклав початок державотворчим процесам, серед яких і розбудова національної освіти, розвиток педагогічної та історико-педагогічної науки.
Встановлено, що розвиток наукового знання у XX ст. спричинив появу різноманітних методів дослідження; показано бачення вчених коли представники не лише релігії, а й природничо-математичних, технічних наук ставлять знак рівності між наукою, релігією і міфом, заперечуючи й наукові методи дослідження, і його результати.
В статье доказывается, что история педагогики как структурная составляющая педагогической науки приобрела за последние 20 лет благодаря процессам демократизации в Советском Союзе значительное развитие, приведший к распаду советской империи и положил начало процессах, среди которых и развитие национального образования, развитие педагогической и историко педагогической науки. Установлено, что развитие научного знания в XX в. вызвал появление различных методов исследования; показано видение ученых когда представители не только религии, но и естественно-математических, технических наук ставят знак равенства между наукой, религией и мифом, отрицая и научные методы исследования, и его результаты.
It is proved that the history of pedagogy as a structural component of pedagogy gained over the past 20 years due to the democratization process in the Soviet Union, a significant development that led to the collapse of the Soviet empire and marked the beginning of the state building process, including the development of national education, development of educational, historical teaching science. It was established that the development of scientific knowledge in the XX century. led to the emergence of a variety of research methods; show vision researchers when representatives of not only religion, but also natural and mathematical, engineering sciences put an equal sign between science, religion and myth, denying the scientific research methods and results.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2005
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9006/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9E.%D0%92.%20%D0%A1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%971.pdf
- Сухомлинська, Ольга Василівна (2005) Research Methodology historical and pedagogical realities second half of XX century Through education (4). pp. 43-47.