Запис Детальніше

Освітнє інтернет-середовище як засіб соціалізації дітей з особливими потребами

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9010/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9010
 
Title Освітнє інтернет-середовище як засіб соціалізації дітей з особливими потребами
Educational internet environment as the method of children with special needs socialization
 
Creator Онопченко, Галина Василівна
Мілєнін, Володимир Михайлович
Галкін, Сергій Олександрович
Баранова, Марина Анатоліївна
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.77 General networking applications and services
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description У роботі досліджуються умови створення освітнього інтернет-середовища для дітей з особливими потребами, наводяться мета, завдання і принципи існування освітнього інтернет-середовища і його розвитку.
В работе исследуются условия создания образовательной интернет-среды для детей с особыми потребностями, приводятся цель, задачи и принципы существования образовательной интернет-среды и ее развития.
The author examines the conditions for the creation of educational online environment for children with special
needs. Goals, objectives and principles of existence interet environment and prospects for its development are
described.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9010/1/%D0%9E%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9C%D1%96%D0%BB%D1%94%D0%BD%D1%96%D0%BD_%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D1%96%D0%BD_%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0_02-2014.pdf
Онопченко, Галина Василівна and Мілєнін, Володимир Михайлович and Галкін, Сергій Олександрович and Баранова, Марина Анатоліївна (2014) Educational internet environment as the method of children with special needs socialization Education and Development of Gifted personality, 2 (21). pp. 34-38. ISSN 2309-3935