Поняття взаємодії загальноосвітнього навчального закладу та сім’ї при проектуванні розвитку обдарованості учня
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9015/
|
|
Title |
Поняття взаємодії загальноосвітнього навчального закладу та сім’ї при проектуванні розвитку обдарованості учня
The concept of cooperation between general education institution and family while designing the development of a gifted pupil |
|
Creator |
Андросович, Ксенія Анатоліївна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті представлено теоретичний аналіз досліджень з проблеми взаємодії, а також виявлені особливості процесу взаємодії школи і сім'ї при проектуванні розвитку обдарованості учнів.
В статье представлен теоретический анализ исследований по проблеме взаимодействия, а также выявлены особенности процесса взаимодействия школы и семьи при проектировании развития одаренности учащихся. This paper presents a theoretical analysis of studies on the interaction and revealed features of the interaction of schools and families in the design development of gifted students. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9015/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_03-2014.pdf
- Андросович, Ксенія Анатоліївна (2014) The concept of cooperation between general education institution and family while designing the development of a gifted pupil Education and Development of Gifted personality, 3 (22). pp. 19-21. ISSN 2309-3935 |
|