Запис Детальніше

Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9023/
 
Title Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації
Evaluation of innovative development of generaleducation academic institutions: features and condtions
Оценивание инновационного развития общеобразовательного ученого заведения: особенности и условия организации
 
Creator Пузіков, Дмитро Олегович
Гораш, Катерина Вікторівна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто проблему оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу із врахуванням особливостей та умов організації цього процесу відповідно до рівня інноваційного розвитку закладу. Визначено поняття «рівень інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу», обґрунтовано чотири рівні цього процесу, виокремлено основи для класифікації означених особливостей та умов. Описано основні особливості та умови оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, які відповідають визначеним рівням його інноваційного розвитку.
In the article is considered the important problem of evaluation of innovational development of general educational institution – the features and conditions of the organization of this activity, which are generated by the level of innovation development institutions. The authors give a definition of «level of innovative development of general educational establishment», defined and grounded the four of this process’s levels, determine the basis for the classification the features and conditions. In the article are defined and briefly described basic features and conditions of evaluation of innovational development of general educational institution, which corresponds to the designated innovative development’s level of institution.
В статье рассмотрена проблема оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения с учётом особенностей и условий организации этой деятельности соответственно уровню инновационного развития заведения. Определено понятие «уровень инновационного развития общеобразовательного учебного заведения», обосновано четыре уровня этого процесса, а также основания для классификации названных особенностей и условий. Описаны основные особенности и условия оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения, которые соответствуют обозначенным уровням его инновационного развития.
 
Publisher "Рідна школа"
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9023/1/pozikov_gorash.pdf
- Пузіков, Дмитро Олегович and Гораш, Катерина Вікторівна (2015) Evaluation of innovative development of generaleducation academic institutions: features and condtions Рідна школа, 1-2 (1021-2). pp. 7-12. ISSN 0131-6788