Запис Детальніше

Стратегії оновлення змісту освіти у вітчизняній школі впродовж 60-х - початку 80-х рр. ХХ ст.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9033/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9033
 
Title Стратегії оновлення змісту освіти у вітчизняній школі впродовж 60-х - початку 80-х рр. ХХ ст.
Стратегии обновления содержания образования в отечественной школе в течение 60-х - начале 80-х гг. ХХ в.
Strategy update the content of education in the school during the 60's - early 80-ies. XX century.
 
Creator Пироженко, Лідія Володимирівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У статті охарактеризовано процес реформування та результативність змін у змісті шкільної освіти. Виявлено фактори, які забезпечили успішність реформування, його ефективність: продумана підготовча робота, лінійно-концентрична та лінійно-ступенева побудова змісту навчальних предметів, широка експериментальна перевірка розроблених навчальних програм, поступове їх упровадження, часткові диференціація та індивідуалізація оновленого змісту.
В статье охарактеризован процесс реформирования и результативность изменений в содержании школьного образования. Выявлены факторы, которые обеспечили успешность реформирования, его эффективность: продуманная подготовительная работа, линейно-концентрическая и линейно-ступенчатая построение содержания учебных предметов, широкая экспериментальная проверка разработанных учебных программ, постепенное их внедрения, частичные дифференциация и индивидуализация обновленного содержания.
The article describes the process of reform and the impact of changes in the content of school education. The factors that ensured the success of reform, its efficiency: thought preparatory work, concentric linear and linear-step construction of the content of subjects, broad experimental test developed training programs gradual implementation, partial differentiation and individualization updated content.
 
Publisher Гнозис
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9033/1/%D0%9F%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9B.%D0%92..pdf
Пироженко, Лідія Володимирівна (2015) Strategy update the content of education in the school during the 60's - early 80-ies. XX century. Gumanіtarny News DVNZ "Pereyaslav-Khmelnytsky Reigning pedagogіchny unіversitet іmenі Grigorіya Skovoroda", 35 (58). pp. 185-192. ISSN ISBN 978-966-2760-18-7(7)