Запис Детальніше

Особливості візуалізації уявлень студентської молоді про владно-підвладну взаємодію

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9049/
 
Title Особливості візуалізації уявлень студентської молоді про владно-підвладну взаємодію
Тhe features of visualization of student’s youth dominant and subordinate interaction representations
 
Creator Остапенко, Ірина Віталіївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Стаття присвячена аналізу особливостей використання проективної техніки «колаж» для візуалізації уявлень студентської молоді про владно-підвладну взаємодію. Розглянуто арт-терапевтичний та дослідницький підходи до інтерпретації візуальних образів в колажах. Запропоновано інтегральну інтерпретаційну схему візуальних репрезентацій, яка включає перелік опорних елементів та враховує особливості просторового розміщення зображень. Визначено специфіку застосування розробленої інтерпретаційної схеми для вивчення уявлень студентської молоді про владні режими (авторитаризм, лібералізм, демократія). Представлено аналіз результатів емпіричного дослідження візуалізації уявлень про владно-підвладну взаємодію в політичній картині світу студентської молоді. Визначено сутнісні характеристики та візуальні образи, що розкривають специфіку уявлень молоді про владні режими в площинах: раціонального, емоційного та життєвого досвіду, творчої пізнавальної активності.
Article is devoted to analysis of features of using of projective technique «collage» for visualization of student’s youth dominant and subordinate interaction representations. There are considerated art-therapeutic and research approaches to interpretation of visual images in collages. The integral interpretative scheme of visual representations, which includes basic elements’ list is offered. The scheme takes into consideration space location of images. There are defined specifics of its use for studying of representations of student's youth about political power regimes (authoritarianism, liberalism and democracy). Empirical research results of visualization of student’s youth dominant and subordinate interaction representations in a political picture of the world are presented. There are defined essence characteristics and visual images, which reveal specific of youth’ political power regimes representations in such spheres as rational, emotional and life experience, creative and cognitive activity.
 
Publisher Міленіум
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9049/1/Ostapenko_I_V_2014_Act_probl.pdf
- Остапенко, Ірина Віталіївна (orcid.org/0000-0001-6710-5964 <http://orcid.org/0000-0001-6710-5964>) (2014) Тhe features of visualization of student’s youth dominant and subordinate interaction representations Проблеми політичної психології, 1 (15). pp. 368-374. ISSN 2076-8184