Запис Детальніше

Приватний сектор вищої освіти: особливості розвитку в сучасних умовах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9053/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9053
 
Title Приватний сектор вищої освіти: особливості розвитку в сучасних умовах
Негосударственный сектор высшего образования: особенности развития в современных условиях
Private sector of higher education: special features of its development under contemporary conditions
 
Creator Прохор, I.П.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглянуто основні форми приватизації у системі вищої освіти, проблеми, що супроводжують цей процес у вітчизняному та світовому контексті, здійснено аналіз розвитку приватних вищих навчальних закладів в Україні кінця ХХ – початку ХХІ ст.
В статье рассмотрены основные формы приватизации в системе высшего образования, проблемы, сопровождающие этот процесс в отечественном и мировом контексте, осуществлен анализ развития частных высших учебных заведений в Украине конца ХХ - начала ХХI в.
The article deals with the main forms of privatization in the system of higher education and problems this process leads to in the national and global context, analyzes the development of private higher institutions in Ukraine at the end of XX - beginning of XXI century.
 
Publisher Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9053/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D1%80_%D0%86.%D0%9F._%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_01-03_%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%B0_2012%D1%80..pdf
Прохор, I.П. (2012) Private sector of higher education: special features of its development under contemporary conditions Вища освіта України [Текст]: теоретичний та науково-методичний часопис. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. Т. 2, 3 (46). pp. 318-327. ISSN 2078-1016