Запис Детальніше

Групова рефлексія як чинник вибору старшокласниками копінг-стратегій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9071/
http://ispp.org.ua/bibl_4.htm
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9071
 
Title Групова рефлексія як чинник вибору старшокласниками копінг-стратегій
The group reflection as a factor of choice the coping strategies for high school students
Групповая рефлексия как фактор выбора старшеклассниками копинг-стратегий
 
Creator Хоріна, Олена Іванівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description У статті розглянуто результати першого етапу дослідження, спрямованого на виявлення зв’язку між самооцінкою старшокласників, рівнем їхньої рефлексії та вибором копінгу. Дослідження проводилося на двох рівнях: груповомуу форматі анкетування старшокласників –та індивідуальномуу форматі управління дослідницькою діяльністю старшокласниці. Показано, що високий рівень самооцінки старшокласників за низького рівня рефлексії створює ризики неефективного опанування себе в ситуації невизначеності. Виявлено основну тенденцію напруженості копінгу старшокласників, що засвідчує ймовірність втрати ними ресурсів у ситуації невизначеності. Запропоновано модель рефлексивної інтенсифікації вибору копінгу в ситуації невизначеності. Модель перевірено в процесі виконання старшокласницею дослідницької роботи
The results of the first stage of research are considered. Aim of this stage – to educe connection of indexes of self-appraisal of high school students, their level of reflection and coping. There are two levels of research: group in the format of questionnaire of high school students and individual in the format of management research activity of high school students are conducted. The results of questionnaire are presented: the high level of self-appraisal of high school students at the low level of reflection is created by risk of the uneffective controlling in the situation of the uncertainty. The basic tendency of coping tension of high school students is executed that testifies to the credible loss the students of resources in the situation of the uncertainty. A model of reflection intensification coping choice in the situation of vagueness are offered. The model in the process of realization by the senior pupil of research work is tested.
В статье рассмотрены результаты первого этапа исследования, направленного на выявление связи между самооценкой старшеклассников, уровнем их рефлексии и выбором копинга. Исследование проводилось на двух уровнях: групповом – в формате анкетирования старшеклассников и индивидуальном – в формате управления исследовательской деятельностью старшеклассницы. Показано, что высокий уровень самооценки старшеклассников при низком уровне рефлексии создает риски неэффективного совладания в ситуации неопределенности. Выявлена основная тенденция напряженности копинга старшеклассников, которая свидетельствует о вероятной потере ими ресурсов в ситуации неопределенности. Предложена модель рефлексивной интенсификации выбора копинга в ситуации неопределенности. Модель проверена в процессе осуществления старшеклассницей исследовательской работы.
 
Publisher Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9071/1/%D0%A5%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D0%9E_%D0%86_2012_%D0%93%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%8F_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BA%D1%96%D0%B2.pdf
Хоріна, Олена Іванівна (2012) The group reflection as a factor of choice the coping strategies for high school students Наукові студії із соціальної та політичної психології, 30 (33). pp. 125-139. ISSN 978-966-8063-99-50