Запис Детальніше

Перспективи професійного розвитку працівників комунальної сфери

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9083/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9083
 
Title Перспективи професійного розвитку працівників комунальної сфери
Prospects for the professional development of employees communal services
 
Creator Хоріна, Олена Іванівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Актуальність теми доповіді:
1.Українці готові до більшої відповідальності за якість свого життя, тому вимагають від сфери послуг, зокрема від комунальних служб, поважного ставлення.
2.За критерієм надання кваліфікованих послуг, громадяни і будуть оцінювати ефективність і доцільність перебування представників влади на керівних посадах.
3.Сутність послуги, розуміння її змісту та структури, сприйняття та надання виявляються різними категоріями. 4.Попри існуючі корпоративні стандарти в галузі надання послуг, виникають складності, в комунікації, площині взаємодії «суб’єкт надання послуг - суб’єкт споживання послуг».
5.Різні уявлення суб’єктів стосовно послуги. Ці уявлення не співвідносяться і не узгоджуються.
6.В плані професійного розвитку пункт «узгодження уявлень споживачів і фахівців з приводу сутності, змісту і структури послуги» відсутній.
Порівняно з 2012 роком кількість звернень громадян з приводу комунального обслуговування зросла в 32 рази, про що свідчить офіційна статистика [6].
7. Зростання потреби киян в якісному комунальному обслуговуванні.
8. Некваліфіковані кадри в комунальних підприємствах;
9. Проблема координації робіт, погодження інтересів споживачів та комунальників;
10. Проблема перехрещень предметного змісту професійної діяльності на рівні виконавців комунальних послуг.
11. Збільшення навантаження на працівників комунальної сфери і відповідно, зниження якості послуг.
Actuality report:
1. Citizens of Ukraine ready for more responsibility for the quality of their lives, as demand from the service sector, including the utilities, respectful attitude.
2. Сitizens and will evaluate the efficiency and expediency of government officials in management positions, when criteria for professional services.
3.Services, understanding their content and structure, acceptance and provision are different categories.
4. There are corporate standards in the area of service, having difficulty in communication, interaction plane "subject of service - the subject of consumption of services."
5.Different ideas of regarding services. These ideas are not correlated and are not consistent.
6. Professional development plan item "coordination experts and consumer perceptions about the nature, content and structure of services" not available.
Compared to the year 2012 the number of citizens over public services increased 32 times, as evidenced by official statistics. [6]
7. Growth needs Kiev in the quality of public services.
8. Unskilled personnel in utilities;
9. The problem of coordinating the work, approval of consumer interests and public utilities;
10. The problem crossed substantive content of professional activity on the level of public services.
11. Increasing burden on the utilities sector workers and therefore reduce service quality.
 
Date 2015
 
Type Conference or Workshop Item
NonPeerReviewed
 
Format application/vnd.ms-powerpoint
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9083/1/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B8.pptx
Хоріна, Олена Іванівна (2015) Prospects for the professional development of employees communal services In: Методологічний семінар НАПН України (29 жовтня 2014 р.), 29 жовтня 2014, м.Київ, Україна. (Submitted)