Запис Детальніше

Використання інформаційних технологій в оцінюванні управління навчальним процесом у Норвегії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9114/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9114
 
Title Використання інформаційних технологій в оцінюванні управління навчальним процесом у Норвегії
Use of information technology in the evaluation of education management in Norway
 
Creator Іванюк, І.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description В роботі звернуто увагу, що розробкою інструментів освітніх вимірювань і проведенням досліджень з моніторингу якості освіти в Норвегії займається спеціально створена структура – Норвезький центр для ІКТ в освіті. Розглянуто принципи діяльності он-лайн інструменту для самооцінки адміністраторами загальноосвітніх навчальних закладів рівня цифрової компетентності.
The paper pointed out that the development of educational measurement tools and research to monitor the quality of education in Norway is engaged in special purpose entity – Norwegian Centre for ICT in education. Draw attention to the principles of online tools for self-assessment by administrators of secondary schools own level of digital competence.
 
Publisher Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
 
Date 2015-03-20
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9114/1/Ivanyuk_Cherkassy%202015.pdf
Іванюк, І.В. (2015) Use of information technology in the evaluation of education management in Norway In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Iнтернет-конференції Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м.Черкаси, Україна, pp. 169-171.