Запис Детальніше

Kомпонентна модель хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9128/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9128
 
Title Kомпонентна модель хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу
Component model of cloud oriented learning environment comprehensive educational institution
 
Creator Литвинова, С.Г.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Хмарні обчислення є прогресивним та перспективним рішенням, одним з елементів революційної «третьої ІТ-платформи» [7]. Їх швидке поширення зараз є одним з тих ключових трендів, що в найближчі роки помітно вплинуть на глобальний розвиток освіти в цілому, і загальну середню освіту, зокрема.
Впровадження хмарних обчислень в систему загальної середньої освіти вимагає впровадження педагогічного виважених моделей для забезпечення оптимального їх використання та мобільності під час здійснення навчально-виховного процесу в урочний час та активізації навчальної діяльності учнів у позаурочний час.
У статті описано компонентну модель хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу (ХОНС ЗНЗ), визначено склад навчального середовища, встановлено базові компоненти функціонування просторово-семантичного компоненту (ПСК) ХОНС, його завдання та переваги використання, описано репозитарій навчального контенту як складової ПСК; з’ясовано мету, завдання та зміст змістово-методичного компоненту (ЗМК) ХОНС; розкрито особливості комунікаційно-організаційного компоненту (КОК), описано режими, види, рівні та форми навчальної комунікації, окреслено основні напрямки організації ХОНС засобами розподілу прав доступу та організації суб’єктів.
Дана модель може бути базовою для загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм навчання, вона дає повне уявлення про можливості ХОНС для організації навчально-виховного процесу, надає доцільну деталізацію для розуміння важливих процесів в середині ХОНС ЗНЗ серед яких навчальна мобільність, комунікація, кооперація та співпраця суб’єктів навчання.
Cloud computing is a progressive and promising solution, one element of revolutionary "third IT platform." Their rapid expansion is now one of the key trends that in the coming years significantly affect global development education in general and secondary education in particular.
The introduction of cloud computing in general secondary education requires the implementation of educational models weighed to ensure optimal use and mobility during the educational process in a time limit and enhance the training of students in school time.
The article describes the component model cloud-based learning environment educational institution (COLE CEI), defined the learning environment, set the basic components of the functioning of space-semantic component COLE, its objectives and benefits of using described repository of educational content as part of CSE; unclear goals, objectives and contents of content and methodological component COLE; the features of communication and organizational component, described modes, types, levels and forms of academic communication outlined the main directions of the organization COLE means of distribution rights of access and organization.
This model can be a base for secondary schools of all types and forms of education, it gives a complete picture of COLE opportunities for the organization of the educational process, provides reasonable detail for understanding important processes in the middle of COLE CEI including learning mobility, communication, cooperation and collaboration of learning.
 
Publisher УЖНУ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9128/1/%D0%9C%D0%9E%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%AC%20%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%98.pdf
Литвинова, С.Г. (2015) Component model of cloud oriented learning environment comprehensive educational institution Науковий вісник.Серія: Педагогіка. Соціальна робота, 35. pp. 99-107.