Запис Детальніше

Шкільна бібліотека у структурі навчально-виховного процесу як історико-педагогічна проблема

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9161/
http://www.library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/50/34.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9161
 
Title Шкільна бібліотека у структурі навчально-виховного процесу як історико-педагогічна проблема
Школьная библиотека в структуре учебно-воспитательного процесса как историко-педагогическая проблема
School library in the structure of the educational process as a historical and pedagogical problem
 
Creator Покусова, Олена Сергіївна
 
Subject 02 Бібліотечна справа
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Охарактеризовано категорійно-понятійний апарат дослідження розвитку шкільних бібліотек в Україні. Розглянуто різні підходи вітчизняних і зарубіжних учених, педагогів до визначення терміна «бібліотека», «шкільна бібліотека», «бібліотека загальноосвітнього закладу» та сформульовано авторське тлумачення поняття «шкільна бібліотека». Визначено роль бібліотек в організації навчально-виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів, висвітлено форми й методи роботи шкільних книгозбірень. Також окреслено перспективи подальших досліджень діяльності бібліотек навчальних закладів в Україні (другої половини ХІХ ст. – 20-х років ХХ ст.).
Охарактеризованы категориально-понятийный аппарат исследования развития школьных библиотек в Украине. Рассмотрены различные подходы отечественных и зарубежных ученых, педагогов к определению термина «библиотека», «школьная библиотека», «библиотека общеобразовательного учреждения» и сформулировано авторское толкование понятия «школьная библиотека». Определена роль библиотек в организации учебно-воспитательного процесса общеобразовательных учебных заведений, освещены формы и методы работы школьных библиотек. Также определены перспективы дальнейших исследований деятельности библиотек учебных заведений в Украине (второй половины XIX в. – 20-х годов ХХ в.).
The characteristic of Categories, conceptual framework of the study of the development of school libraries in Ukraine. The different approaches of domestic and foreign scholars, teachers to the definition of «library», «school library», «library comprehensive institution» and gives the authors' interpretation of the term «school library». The role of libraries in the educational process in secondary schools, covers the forms and methods of work of school libraries. Also outlines the prospects for further research libraries of educational institutions in Ukraine (the second half of the nineteenth century – 20-ies of XX century).
 
Publisher Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9161/1/34.pdf
Покусова, Олена Сергіївна (2014) School library in the structure of the educational process as a historical and pedagogical problem Психолого - педагогічні проблеми сільської школи (50). pp. 217-225.