Запис Детальніше

Теоретико-методичні засади проектування та застосування системи електронного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій в університетах аграрного профілю

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9212/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9212
 
Title Теоретико-методичні засади проектування та застосування системи електронного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій в університетах аграрного профілю
Theoretical and methodological bases for the design and application of an e-learning system for future IT specialists in an agrarian university
Теоретико-методические основы проектирования и применения системы электронного обучения будущих специалистов по информационным технологиям в университетах аграрного профиля
 
Creator Глазунова, О.Г.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У дисертації обґрунтовано теоретико-методичні засади проектування та застосування системи електронного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій в університетах аграрного профілю. Обґрунтовано вимоги щодо забезпечення якості підготовки майбутніх ІТ-фахівців для забезпечення потреб аграрної галузі економіки в умовах глобалізації та євроінтеграції. Побудовано онтологію електронного навчання. Визначено суть, функції та елементи системи електронного навчання. Розроблено модель системи електронного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій в університетах аграрного профілю та визначено фактори її ефективності. Побудовано факторно-критеріальну модель ефективності системи електронного навчання. Розроблено теоретичні та методичні засади проектування системи електронного навчання для надання якісних навчальних послуг та сервісів у електронній формі. Спроектовано хмаро-орієнтоване електронне освітнє середовище, інформаційне забезпечення системи на основі застосування нових підходів до подання навчальних ресурсів у електронному навчальному курсі на основі домінуючого навчального стилю студентів. Спроектовано процедури управління електронним освітнім середовищем за вимогами стандарту ISO 9001. Розроблено методичні засади застосування системи електронного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій в університетах аграрного профілю та методику підготовки учасників навчального процесу до її використання.
In the dissertation theoretical and methodological bases for the design and application of an electronic education system for future IT specialists in an agrarian university are substantiated. Requirements for the quality of training future IT specialists to meet the needs of the agricultural sector of the economy in the context of globalization and European integration are defined. An ontology of e-learning is constructed. The concept, functions and elements of e-learning system are formulated. The model of a system of e-learning while training future IT specialists in an agrarian university is created and factors of its effectiveness are offered. A factorial and criteria qualimetry of efficiency of e-learning system is made. Theoretical and methodological bases for the design of e-learning system are developed to ensure electronic educational services of high quality. A cloud-oriented e-learning environment and information equipment for its system are designed based on the use of new approaches in presenting training resources in e-learning courses using students’ dominant learning style. Procedures for managing an electronic educational environment due to the requirements of standard ISO 9001 are designed. Methodological principles for the applying while teaching future IT specialists in agricultural universities as well as the approach of academic training its participants.
В диссертации обоснованы теоретико-методические основы проектирования и применения системы электронного обучения будущих специалистов по информационным технологиям в университетах аграрного профиля. Обоснованы требования к качеству подготовки будущих ИТ-специалистов для обеспечения потребностей аграрной отрасли экономики в условиях глобализации и евроинтеграции. Построена онтология электронного обучения, в которой выделены такие классы объектов и связи между ними: концепции, методологические подходы, принципы, педагогические теории, поколения, информационные технологии, методы, средства, виды обучения, образовательные технологии, виртуальные среды обучения и стандарты. Определены суть, функции и элементы системы электронного обучения, как совокупности взаимосвязанных и взаимозависимых компонентов, составляющих основу информационной системы: электронных ресурсов учебного назначения; процессов и функций, обеспечивающих создание электронных учебных ресурсов и организацию учебного процесса; программных и технических средств, которые обеспечивают эти процессы, а также помогают студентам ИТ-специальностей выполнять лабораторные и проектные работы; процедуры управления процессами и пользователями системы, и имеет целью предоставление качественных образовательных услуг. Обоснована дефиниция понятия «академическое облако университета».
Разработана модель системы электронного обучения будущих специалистов по информационным технологиям в университетах аграрного профиля.
 
Date 2015
 
Type Thesis
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9212/1/aref_%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B7%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E.%D0%93.pdf
Глазунова, О.Г. (2015) Theoretical and methodological bases for the design and application of an e-learning system for future IT specialists in an agrarian university Other thesis, ІІТЗН.