Запис Детальніше

Формування алгоритмічної культури старшокласників у процесі розв’язування обчислювальних задач з використанням інструментальних програмних засобів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9257/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9257
 
Title Формування алгоритмічної культури старшокласників у процесі розв’язування обчислювальних задач з використанням інструментальних програмних засобів
High School Students’ Algorithmic Culture Formation in the Process of Solving Computational Problems Using Software Tools
 
Creator Осіпа, Людмила Володимирівна
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
373 Kinds of school providing general education
5 Мathematics. natural sciences
 
Description У дисертації представлено теоретичне узагальнення і нове практичне розв’язання актуальної проблеми формування алгоритмічної культури старшокласників у процесі розв’язування обчислювальних задач з використанням інструментальних програмних засобів. Розкрито сутність, структуру та зміст алгоритмічної культури старшокласників щодо розв’язування обчислювальних задач з використанням інструментальних програмних засобів, визначено критерії, показники та рівні її сформованості.
За результатами дослідження з’ясовано дидактичні умови формування алгоритмічної культури старшокласників у процесі розв’язування обчислювальних задач з використанням інструментальних програмних засобів та розроблено й теоретично обґрунтовано дидактичну модель її формування.
Для практичної реалізації дидактичної моделі формування алгоритмічної культури старшокласників у процесі розв’язування обчислювальних задач з використанням інструментальних програмних засобів та експериментальної перевірки її ефективності розроблено авторський курс за вибором «Розв’язування обчислювальних задач з використанням інструментальних програмних засобів».
Основні результати дослідження впроваджені у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів.
The thesis focuses on theoretical substantiation and practical elaboration of the problem of high school students’ algorithmic culture formation in the process of solving computational problems with the use of software tools. The subject matter, structure and content of the algorithmic culture are developed. The criteria and data of high school students’ algorithmic culture formation in the process of solving computational problems by software tools have been defined.
The research provides theoretical substantiation of teaching conditions of forming high school students’ algorithmic culture in the process of solving computational problems with the use of software tools. The model of algorithmic culture formation was substantiated and developed.
To implement the model into the educational process, an educational plan of the elective course “Solving Computational Problems Using Software Tools” has been elaborated. It has been proved that the introduction of the course is essential for teaching conditions of high school students’ algorithmic culture formation to be implemented.
The results of the research have been implemented into the educational process of secondary schools.
 
Date 2014
 
Type Thesis
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9257/1/a%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84_Osipa.pdf
Осіпа, Людмила Володимирівна (2014) High School Students’ Algorithmic Culture Formation in the Process of Solving Computational Problems Using Software Tools ["eprint_fieldopt_thesis_type_engd" not defined] thesis, Інститут педагогіки.