Запис Детальніше

Оцінювання змісту електронних підручників та умов їх використання у навчальному процесі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9258/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9258
 
Title Оцінювання змісту електронних підручників та умов їх використання у навчальному процесі
Evaluation of the content of e-books and their conditions of use in the educational process
 
Creator Єльникова, Галина Василівна
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description На основі логічного аналізу процедури оцінювання і вимог до електронних підручників визначена відповідна система, яка складається з чотирьох блоків: змісту; методів виявлення критеріїв; методів вимірювання показників; програми здійснення процедури оцінювання. Визначені умови використання електронних підручників у навчальному процесі.
On the basis of logical analysis evaluation procedures and requirements for electronic books determined on a system that consists of four parts: content; methods of detection criteria; methods of measurement; application of the procedure for the assessment. Conditions of use of electronic textbooks in the educational process.
 
Publisher Р. А. Козлов
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9258/1/%D0%93%D0%92%D0%84%20%20%D0%9A%D1%80%20%D0%A0%D1%96%D0%B3%20%D0%A1%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D1%86%202013.pdf
Єльникова, Галина Василівна (2013) Evaluation of the content of e-books and their conditions of use in the educational process In: Соціальне партнерство як інструмент оновлення змісту професійно-технічної освіти Р. А. Козлов, м.Кривий Ріг, Україна, pp. 11-13.