Запис Детальніше

Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації і диференціації навчання школярів (60-ті рр. ХХ ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9268/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9268
 
Title Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації і диференціації навчання школярів (60-ті рр. ХХ ст.)
Вклад украинских психологов в развитие индивидуализации и дифференциации обучения школьников (60-е гг . ХХ в.)
Contribution to the development of Ukrainian psychologists individualization and differentiation of education students ( 60 -ies. XX century.)
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розвитку в Україні у 1960-х роках досліджень з педагогічної психології. На тлі суспільно-історичних реалій розглядуваної доби охарактеризовано тематику; методи і результати оприлюднений студій, визначено їх роль у підготовці переходу до наступних якісних змін у напрямі масштабного вивчення особистості і міжособистісних відносин.
В статье в аспекте осуществления индивидуализации учебно-воспитательного процесса в школе освещены малоисследованную историю развития в Украине в 1960-х годах исследований по педагогической психологии. На фоне общественно-исторических реалий рассматриваемой эпохи охарактеризованы тематику ; методы и результаты обнародован студий , определены их роль в подготовке перехода к следующим качественных изменений в направлении масштабного изучения личности и межличностных отношений .
In an article in terms of the implementation of the individualization of the educational process at school covered in unexplored history of Ukraine in the 1960s, research on educational psychology. Against the background of social and historical realities of the considered period characterized subjects; methods and results of published studies, define their role in preparing the transition to these qualitative changes in the direction of a large-scale study of personality and interpersonal relationships.
 
Publisher ПП Зволейко Д.Г
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9268/1/%D0%9D.%D0%9F.%20%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA.pdf
Дічек, Наталія Петрівна (2015) Contribution to the development of Ukrainian psychologists individualization and differentiation of education students ( 60 -ies. XX century.) Педагогічна освіта: теорія і практика, 1 (18). pp. 407-419. ISSN 2309-9763