Запис Детальніше

Рекомендації та алгоритми управління навчальним процесом з урахуванням основних домінант та рівнів домагань студентів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9275/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9275
 
Title Рекомендації та алгоритми управління навчальним процесом з урахуванням основних домінант та рівнів домагань студентів
Recommendations and algorithm of control of education process taking into account the main dominances and level of aspiration of students
 
Creator Камишин, Володимир Вікторович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Вирішення проблеми управління особово орієнтованим навчанням студентів розглядається в статті з позицій обліку людського чинника в процесах ухвалення рішень, показниками якого в контексті досліджень виступають основні учбові домінанти (схильність, несхильність, байдужість до ризику в учбовому процесі), а також рівні домагань як найважливіші характеристики мотивації на навчання. Вказані характеристики встановлюються на основі аналізу оцінних функцій корисності, які базуються на показниках учбового процесу для закритих і відкритих завдань ухвалення рішень. Встановлений певний зв'язок між характерними точками цих функцій. Запропонований алгоритм управлінням учбовим процесом, що враховує як необхідність зміни домінанти, так і збільшення показника рівня домагань.
Решение проблемы управления личностно ориентированным обучением студентов рассматривается в статье с позиций учета человеческого фактора в процессах принятия решений, показателями которого в контексте исследований выступают основные учебные доминанты (склонность, несклонность, безразличие к риску в учебном процессе), а также уровни притязаний как важнейшие характеристики мотивации на учебу. Указанные характеристики устанавливаются на основе анализа оценочных функций полезности, которые базируются на показателях учебного процесса для закрытых и открытых задач принятия решений. Установлена определенная связь между характерными точками этих функций. Предложен алгоритм управлением учебным процессом, учитывающий как необходимость изменения доминанты, так и увеличение
показателя уровня притязаний.
The decision of problem of personal controlled education of students is considered in this article from the point of
human factor in the decision-making process, the main criteria of which are educational dominance in the investigation
process(inclination, disinclination, indifference to risk in the educational process), and also levels of aspiration as the main feature of educational motivation. Denoted characteristics are established from the analysis of criterion functions of profitability, based on criteria of educational process for open and closed problems in decision-making process. The defined connection between common points of those functions is specified. The algorithm of control process is proposed, taking into account necessity of dominant’s changing as well as rising of level of aspiration.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
Institute of Gifted Child of NAPS of Ukraine
 
Date 2014-04
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9275/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%BD_04-2014.pdf
Камишин, Володимир Вікторович (2014) Recommendations and algorithm of control of education process taking into account the main dominances and level of aspiration of students Education and Development of Gifted personality, 4 (23). pp. 52-59. ISSN 2309 ‑3935