Запис Детальніше

Уміння керувати конфліктами – ознака соціально компетентної особистості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9293/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9293
 
Title Уміння керувати конфліктами – ознака соціально компетентної особистості
Conflict control ability as a symbol of social and competitive person
 
Creator Прашко, Олена Володимирівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description У статті розглядаються проблеми розвитку соціальної компетентності підлітків в навчальних закладах. Оволодіння учнями знаннями, шодо управління конфліктами і способами виходу з конфліктних ситуацій автор вважає важливими завданнями проектування навчально-виховного процесу. Представлено результати діагностичних досліджень за методикою К. Томаса і анкетування учнів стосовно їх відношення до конфліктів.
В статье рассматриваются проблемы развития социальной компетентности подростков в учебных заведениях. Овладение учащимися знаниями об управлении конфликтами и способами выхода из конфликтных ситуаций автор считает важными заданиями проектирования учебно-воспитательного процесса.
Представляются результаты диагностических исследований по методике К. Томаса и анкетирования учащихся касательно их отношения к конфликтам.
This article discusses the development of social competence of adolescents in schools. To give students a knowledge
of conflict management and ways out of the conflict the author considers important tasks of designing the educational
process. Presents the results of diagnostic studies on the method of K. Thomas and survey of students on the problem of
resolving conflicts.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2014-04
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9293/1/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE_04-2014.pdf
Прашко, Олена Володимирівна (2014) Conflict control ability as a symbol of social and competitive person Education and Development of Gifted personality, 4 (23). pp. 96-101. ISSN 2309 ‑3935