Запис Детальніше

Формування готовності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів до виховання толерантності учнів старшої школи (просоціальний аспект)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9299/
 
Title Формування готовності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів до виховання толерантності учнів старшої школи (просоціальний аспект)
Formation of readiness of teachers of secondary schools tolerance to high school students (prosocial aspect)
 
Creator Оржеховська, В. М.
Нечерда, В. Б.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Автори розглядають проблему формування готовності педагогів до виховання толерантності учнів старшої школи, а також наголошують на характерних ознаках просоціальної поведінки працівників освіти, що є еквівалентними толерантним способам взаємодії. В центрі уваги авторів структура готовності педагога до виховання толерантності учнів старшої школи, а також форми й методи роботи з педагогічним колективом загальноосвітніх шкіл, що сприяють розвиткові складових толерантної особистості вчителя.
The authors consider the problem of preparing teachers for teaching tolerance to high school students and underline the characteristic indicators of prosocial behavior among teaching staff, which are equivalent to tolerant ways of interaction. Attention is focused on the structure of teacher’s preparedness to cultivate tolerance in high school students, as well as on forms and methods of work with teaching collectives at general education schools that are conducive to the development of tolerance components in a teacher’s personality.
 
Publisher НДУ ім. М. Гоголя
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9299/1/tolerant.pdf
- Оржеховська, В. М. and Нечерда, В. Б. (2014) Formation of readiness of teachers of secondary schools tolerance to high school students (prosocial aspect) Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки", 4. pp. 177-182.