Запис Детальніше

Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9303/
УДК 375.5.015.31:316.42
 
Title Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу
The essence of organizational and pedagogical conditions of educational process
 
Creator Єжова, О. О.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті наведено теоретичне обґрунтування організаційно-педагогічних умов навчально-виховного процесу. Результати аналізу поняття “організаційно-педагогічні умови” дозволяють прийти до висновку, що це сукупність взаємопов’язаних обставин, які забезпечуються на управлінському рівні для досягнення запланованої мети й стосуються управління педагогами та їх професійною діяльністю, а також учнями та їх діяльністю. Організаційно-педагогічні умови можуть стосуватися ресурсів, науково-методичного забезпечення та моніторингу здійснюваного педагогічного процесу.
The article gives theoretical substantiation to the organizational and pedagogical conditions of the teaching and educational process. Analysis of the notion of “organizational and pedagogical conditions” allows to conclude that it is a conjunction of interrelated circumstances ensured at the administrative level for the achievement of the set targets and pertaining to the management of teachers and their professional activities, as well as students and their activities. Organizational and pedagogical conditions may concern resources, scientific methodological support and monitoring of the implemented pedagogical process.
 
Publisher НДУ ім. М. Гоголя
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9303/1/Nzspp_2014_3_8.pdf
Єжова, О. О. (2014) The essence of organizational and pedagogical conditions of educational process Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (3). pp. 39-43.