Запис Детальніше

Активне навчання у закладах професійно-технічної освіти: контекстний підхід

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9314/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9314
 
Title Активне навчання у закладах професійно-технічної освіти: контекстний підхід
Активное обучение в учреждениях профессионально-технического образования: контекстный подход
Active learning in institutions of vocational education: the contextual approach
 
Creator Герлянд, Т.М.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У пропонованій статті розглянуто сутність та особливості контекстної технологій навчання у сучасних закладах професійно-технічної освіти, виокремлено основні напрями та тенденції застосування цього активного методу як провідного у розвитку особистості майбутніх кваліфікованих робітників. Доведено, що усвідомлення ними навчальної інформації, співвіднесення її з майбутньою професійною діяльністю відбувається тоді, коли вона включена як контекст у ситуацію вирішення конкретних професійних завдань.
В предлагаемой статье рассматриваются сущность и особенности контекстной технологий обучения в современных учреждениях профессионально-технического образования, выделены основные направления и тенденции применения этого активного метода как ведущего в развитии личности будущих квалифицированных рабочих. Доказано, что осознание ими учебной информации, соотнесение ее с будущей профессиональной деятельностью происходит тогда, когда она включена как контекст в ситуации решения конкретных профессиональных заданий.
. This article discusses nature and characteristics of contextual learning technologies in modern institutions of vocational education, basic directions and trends in the application of active methods as leading personality in the development of future skilled workers. It is proved that their awareness of educational information, relate it to their future professional activity takes place when it is included as a context-specific decision situation of professional tasks.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2015-02
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9314/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4.doc.pdf
Герлянд, Т.М. (2015) Active learning in institutions of vocational education: the contextual approach In: Теорія і методика професійної освіти ІПТО НАПН України, м.Київ, Україна.