Запис Детальніше

Проектна діяльність учнів в основній школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9320/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9320
 
Title Проектна діяльність учнів в основній школі
Проектная деятельность учащихся в основной школе
Project activities of students in the basic school
 
Creator Вороненко, Тетяна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them
54 Chemistry.
 
Description Для забезпечення діяльнісної складової у програмах з предметів природничого циклу (фізики, хімії, географії, біології), створених за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти передбачено виконання досліджень або проектів. У матеріалах подається класифікація, характеристика деяких видів проектів та етапи їх виконання.
Для обеспечения деятельностной составляющей в программах по предметам естественного цикла (физики, химии, географии, биологии), созданных по новому Государственному стандарту базового и полного общего среднего образования предусмотрено выполнение исследований или проектов. В материалах подается классификация, характеристика некоторых видов проектов и этапы их выполнения.
In the curricula for basic school in physics, chemistry, biology and geography of inducted a new type actyvity of pupils - projects . The article considers the implementation of projectsclassification, characteristics and stages of implementation of projects.
 
Publisher ТОВ «Нілан-ЛТД»
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9320/1/Voronenko_tezy_Vinnica_2015.pdf
Вороненко, Тетяна (2015) Project activities of students in the basic school In: Актуальні питання підготовки майбутнього вчителя хімії: теорія і практика: збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ТОВ «Нілан-ЛТД», м.Вінниця, Україна, pp. 168-170. ISBN 978-966-924-006-4