Запис Детальніше

Дослідження специфіки технології контекстного навчання у закладах професійно-технічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9327/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9327
 
Title Дослідження специфіки технології контекстного навчання у закладах професійно-технічної освіти
Исследование специфики технологии контекстного обучения в учреждениях профессионально-технического образования
Investigation specificity context of learning technologies in the institutions of vocational technical education
 
Creator Герлянд, Т.М.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розглянуто основні наукові напрями феномену «контекстне навчання» як педагогічної технології у професійно-технічних навчальних закладах, а також проблемне поле досліджень провідних фахівців щодо зазначеної проблеми. Доведено, що контекстне навчання виступає базисом для різних, раніше розрізнених, методик активізації навчання; спільною основою цих методик є професійний контекст, який реалізовується шляхом їх наближення до професійної діяльності майбутніх кваліфікованих робітників.
В статье рассмотрены основные научные направления феномена «контекстное обучение» как педагогической технологии в профессионально-технических учебных заведениях, а также проблемное поле исследований ведущих специалистов по данной проблеме. Доказано, что контекстное обучение выступает базисом для различных, ранее разрозненных, методик активизации обучения; общей основой этих методик является профессиональный контекст, который реализуется путем их приближения к профессиональной деятельности будущих квалифицированных рабочих.
The article describes major research areas the phenomenon of «contextual learning» as educational technology in professional technical vocational training schools, as well problem field of research leading experts on this issue. Prove that context training serves as basis for variety of previously disparate, increased learning techniques; common basis of these methods is their professional context, which is implemented by their approach to profession of the future skilled workers.
 
Publisher Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
 
Date 2015-05
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9327/1/%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2014.doc.pdf
Герлянд, Т.М. (2015) Investigation specificity context of learning technologies in the institutions of vocational technical education Нові технології навчання (84). pp. 32-36.