Запис Детальніше

Особливості маркетингового управління навчальним закладом

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9339/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9339
 
Title Особливості маркетингового управління навчальним закладом
Features of marketing management institution
 
Creator Єльникова, Галина Василівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description 01 вересня 2013 р. відбувся науково-практичний семінар «Маркетингова служба як інструмент оптимізації управління ПТНЗ в умовах ринкової економіки» на базі експериментального навчального закладу Всеукраїнського рівня Державного професійно-технічного навчального закладу «Роменське вище професійне училище» м. Ромни Сумської області (статус експериментального ПТНЗ Всеукраїнського рівня надано Міністерством освіти України за наказом від 14.05.13 р. № 501, директор училища - Павло Помаран).
September 1, 2013 was held scientific seminar "Marketing Service as a tool for optimization of VET in a market economy" based on experimental educational institution of Ukrainian State vocational education institution "Romny higher vocational school" m. Romny Sumy region (the experimental status of vocational schools nationwide level provided by the Ministry of Education of Ukraine on the orders of 14/05/13 p. № 501, Director of the College - Paul Orange).
 
Date 2013
 
Type Conference or Workshop Item
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9339/1/%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%20%D1%83%D0%BF%D1%80%20%D0%9F%D0%A2%D0%9D%D0%97.pdf
Єльникова, Галина Василівна (2013) Features of marketing management institution In: Маркетингова служба як інструмент оптимізації управління ПТНЗ в умовах ринкової економіки, 01.09.2013, м.Київ, Україна. (Unpublished)