Запис Детальніше

Інноваційний підхід до формування алгоритмічної культури студентів некомп’ютерного профілю навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9343/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9343
 
Title Інноваційний підхід до формування алгоритмічної культури студентів некомп’ютерного профілю навчання
An innovative approach to the formation of algorithmic culture of the students of non-computer specialization
Инновационный подход к формированию алгоритмической культуры студентов некомпьютерной профиля обучения
 
Creator Осіпа, Людмила Володимирівна
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розглянуто зміну спрямованості навчання студентів некомп’ютерного профілю навчання алгоритмізації і програмування відповідно до сучасних тенденцій інструментальної технологізації інформатики та висвітлюється інноваційний підхід до формування алгоритмічної культури у процесі розв’язування обчислювальних задач з використанням інструментальних програмних засобів.
Об’єктом дослідження є процес формування алгоритмічної культури студентів некомп’ютерного профілю навчання.
Метою дослідження є висвітлення інноваційного підходу до формування алгоритмічної культури студентів некомп’ютерного профілю навчання під час розв’язування обчислювальних задач з використанням інструментальних програмних засобів відповідно до зміни спрямованості навчання алгоритмізації і програмування.
Метод дослідження – метод дидактичного моделювання навчального процесу.
Представлено окремі аспекти проблеми навчання студентів алгоритмізації і програмування у процесі розв’язування обчислювальних задач професійного спрямування з використанням інструментальних програмних засобів.
Результати дослідження можуть бути впроваджені у навчальний процес вищих навчальних закладів під час підготовки студентів некомп’ютерного профілю навчання алгоритмізації і програмування у процесі розв’язування обчислювальних задач професійного спрямування.
Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розроблення компетентнісно орієнтованої моделі формування алгоритмічної культури студентів у процесі розв’язування обчислювальних задач професійного спрямування з використанням інструментальних програмних засобів.
The article deals with changing the learning direction of non-computer learning profile students studying algorithms and programming in accordance with modern trends in instrumental Informatics technification and highlights the innovative approach to the development of algorithmic culture in the process of solving computational tasks employing software tools.
The object of study is the formation of algorithmic culture of non-computer learning profile students.
The aim of the study is to highlight an innovative approach to the formation of algorithmic culture of non-computer learning profile students during solving computational tasks employing software tools in accordance with the change in algorithms and programming learning direction.
Research method – learning process instructional design.
Here we present to your attention some problematic teaching aspects of algorithms and programming during solving computational tasks of professional profile using software tools.
The research outcome can be implemented in the educational process of higher education institutions in teaching students of non-computer learning profile algorithms and programming in the process of solving computational tasks of professional profile.
Research subject development prediction calculations – elaboration of competence-oriented formational model of algorithmic culture of non-computer learning profile students during solving tasks of professional profile employing software tools.
The article highlights the innovative approach of students learning of non-computer profile algorithmic culture formation in the process of solving computational problems using software tools.
В статье рассмотрены изменения направленности обучения студентов некомпьютерного профиля обучения алгоритмизации и программированию в соответствии с современными тенденциями инструментальной технологизации информатики и освещается инновационный подход к формированию алгоритмической культуры в процессе решения вычислительных задач с использованием инструментальных программных средств.
Объектом исследования является процесс формирования алгоритмической культуры студентов некомпьютерного профиля обучения.
Целью исследования является освещение инновационного подхода к формированию алгоритмической культуры студентов некомпьютерного профиля обучения при решении вычислительных задач с использованием инструментальных программных средств в соответствии с изменением направленности обучения алгоритмизации и программирования.
Метод исследования – метод дидактического моделирования учебного процесса.
Представлены отдельные аспекты проблемы обучения студентов алгоритмизации и программированию в процессе решения вычислительных задач профессионального направления с использованием инструментальных программных средств.
Результаты исследования могут быть внедрены в учебный процесс высших учебных заведений при подготовке студентов некомпьютерного профиля обучения алгоритмизации и программированию в процессе решения вычислительных задач профессионального направления.
Прогнозные предположения о развитии объекта исследования – разработка компетентно ориентированной модели формирования алгоритмической культуры студентов в процессе решения вычислительных задач профессионального направления с использованием инструментальных программных средств.
 
Publisher Національний транспортний університет
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9343/1/%D0%86%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%94%D0%BB%D1%8F_%D0%A3%D0%BD%D0%B4%D1%96%D0%BF.pdf
Осіпа, Людмила Володимирівна (2015) An innovative approach to the formation of algorithmic culture of the students of non-computer specialization Вісник національного транспортного університету, 1 (31). pp. 395-400. ISSN 2308-6645