Запис Детальніше

Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9379/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9379
 
Title Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів
Conceptual foundations of professional development of the individual in the context of European integration processes
 
Creator Кирій, Світлана Василівна
 
Subject 374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Бібліографічне дослідження проведено з метою інформаційного забезпечення процесу осмислення вітчизняного та зарубіжного досвіду й визначення ефективних шляхів європейського розвитку української освіти, а також удосконалення професійного розвитку громадян. Слугуватиме інформаційним джерелом для досліджень науковців, аспірантів, викладачів й студентів, які вивчають та безпосередньо вирішують проблеми професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграції.
The main aim of this bibliographic research was to support the information process of understanding of national and international experience and to identify the effective ways of European development of Ukrainian education and also for improving the professional development of citizens.
Іt will serve as a useful information for research scientists, graduate students, professors and students, who study and solve the problems of professional development of the individual in the context of European integration.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2015-01-10
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9379/1/30-53-1-PB.pdf
Кирій, Світлана Василівна (2015) Conceptual foundations of professional development of the individual in the context of European integration processes Український педагогічний журнал, 1. pp. 206-214. ISSN 2411-1317