Запис Детальніше

Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторства

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9397/
http://osvitologia.kubg.edu.ua/images/2012/01/dichek.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9397
 
Title Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторства
Понятийно-терминологические особенности изучения педагогического новаторства
Conceptual and terminological peculiarities study pedagogical innovation
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
93/94 History
 
Description У статті представлено спробу теоретичного обгрунтування і систематизації педагогічного знання про поняттєво-термінологічний супровід досліджень важливого феномену вітчизняної освітньої галузі - педагогічного новаторства.
В статье представлена ​​попытка теоретического обоснования и систематизации педагогического знания о понятийно - терминологический сопровождение исследований важного феномена отечественной образовательной отрасли - педагогического новаторства.
The article presents the theoretical basis and attempt to systematize the teaching of conceptual knowledge and terminology support important research the phenomenon of national educational sphere - pedagogical innovation.
 
Publisher ВП "Едельвейс"
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9397/1/%D0%9D.%D0%9F.%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA%202012.1.pdf
Дічек, Наталія Петрівна (2012) Conceptual and terminological peculiarities study pedagogical innovation Освітологія. Польсько-український журнал українсько-польський. Частина ІІ. Педагогічні витоки освітології, 2011 (1). pp. 62-68. ISSN 2226-3012