Запис Детальніше

Особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей шкільного віку в 1920-1932-х рр. початку ХХ ст.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9403/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9403
 
Title Особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей шкільного віку в 1920-1932-х рр. початку ХХ ст.
Особенности организации дифференцированного подхода к обучению еврейских детей школьного возраста в 1920-1932-х гг . начала ХХ в.
Peculiarities of a differentiated approach to teaching Jewish children of school age in the 1920-1932 's early twentieth century
 
Creator Шевченко, Світлана Миколаївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
93/94 History
 
Description У статті встановлено особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей шкільного віку в 1920-1932-х рр. початку ХХ ст.
В статье установлены особенности организации дифференцированного подхода к обучению еврейских детей школьного возраста в 1920-1932-х гг. начала ХХ в.
In the article the peculiarities of the organization differentiated approach to the study of Jewish school children in 1920-1932 's early twentieth century.
 
Publisher Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9403/1/%D0%A1.%D0%9C.%20%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%202011.pdf
Шевченко, Світлана Миколаївна (2011) Peculiarities of a differentiated approach to teaching Jewish children of school age in the 1920-1932 's early twentieth century Історико-педагогічний альманах. Випуск І. Історія освіти. pp. 81-86.