Запис Детальніше

Педагогічна антропологія - рушій еволюції вітчизняних педагого-експериментальних досліджень (ост. третина XIX - початок ХХ ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9404/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9404
 
Title Педагогічна антропологія - рушій еволюції вітчизняних педагого-експериментальних досліджень (ост. третина XIX - початок ХХ ст.)
Педагогическая антропология - двигатель эволюции отечественных педагого-экспериментальных исследований (посл. треть XIX - начало ХХ в.)
Educational anthropology as the engine of evolution of domestic pedagogic and experimental studies (the last third XIX - early XX centuries)
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
 
Description У статті розкрито зв'язок між теоретично проголошуваними вимогами всебічного вивчення дитини і конкретно-науковою їх реалізацією засобами експериментальних досліджень, що проводилися на початковому етапі розвитку вітчизняної педагогічної антропології; проаналізовано основні складники наукових спадщин І.Сукорського та О.Лазурського; наголошено на необхідності реконструкції і відтворення дійсної картини розвитку національної історії педагогіки.
В статье раскрыта связь между теоретически провозглашаемыми требованиями всестороннего изучения ребенка и конкретно - научной их реализацией средствами экспериментальных исследований, проводившихся на начальном этапе развития отечественной педагогической антропологии; проанализированы основные составляющие научных наследств И.Сукорського и О.Лазурського; отмечена необходимость реконструкции и воссоздания истинной картины развития национальной истории педагогики.
The article deals with the relationship between theory proclaimed the requirements of a comprehensive study of the child and the specific means of implementation of scientific experimental research conducted at the initial stage of the national educational anthropology; analyzes the main components of scientific heritage and I.Sukorskoho, O.Lazurskoho; stressed the need for reconstruction and reproduction true picture of the national history of pedagogy.
 
Publisher ВП "Едельвейс"
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9404/1/%D0%9D.%D0%9F.%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA%202012.1-2.pdf
Дічек, Наталія Петрівна (2012) Educational anthropology as the engine of evolution of domestic pedagogic and experimental studies (the last third XIX - early XX centuries) Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Частина 4. Історія неперервної освіти, 1 (2). pp. 88-99. ISSN 1609-8595