Запис Детальніше

Організація співпраці в інклюзивному класі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9415/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9415
 
Title Організація співпраці в інклюзивному класі
Establishing cooperation in іnclusive сlasses
 
Creator Сак, Т.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У практиці інклюзивного навчання чільне місце відводиться сумісній співпраці, яка покликана реалізувати низку навчальних та виховних завдань стосовно школярів з особливими освітніми потребами та з нормативним розвитком. Організація сумісного навчання в інклюзивному середовищі включає визначення моделей навчальної діяльності учнів класу, врахування особливостей цих моделей при організації та перебігу сумісної співпраці під час розв’язанні навчального завдання; передбачає формування сумісної співпраці як специфічної навички, та контроль за її перебігом упродовж виконання навчального завдання.
The practice of inclusive education of attention is paid to work together towards the implementation of a series of training and educational objectives in relation to pupils with regulatory development and special needs. The organization of collaborative learning in an inclusive environment includes identifying patterns of learning activities of students in the classroom, as well as the inclusion of these models in the organization and implementation of training task, predicts the formation of a joint work as a specific skill, monitor the implementation of this skill during a training mission solutions.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9415/1/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%20%D0%B2%20%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%96.pdf
Сак, Т.В. (2013) Establishing cooperation in іnclusive сlasses Дефектологія. Особлива дитина: Навчання і виховання, 4 (68). pp. 19-23. ISSN 2312-2781