Запис Детальніше

Навчальна програма "Історія України" (5 клас): комплект навч. прогр. для 5 кл. спец. загальноосвітн. навч. закл. для дітей із тяжкими порушеннями мовлення

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9468/
http://logoped.in.ua/wp-content/uploads/2013/02/%D0%86%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F-%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8_5_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9468
 
Title Навчальна програма "Історія України" (5 клас): комплект навч. прогр. для 5 кл. спец. загальноосвітн. навч. закл. для дітей із тяжкими порушеннями мовлення
Учебная программа "История Украины" (5 класс): компл. учеб. прогр. для 5 кл. спец. общеобразоват. учеб. завед. для детей с тяжелыми нарушениями речи
Educational program "History of Ukraine" (Grade 5): set of training programs for preparation 5 grader special general education for children with severe speech disorders
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
93/94 History
 
Description У навчальній програмі «Історія України», узгодженій із вимогами Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням психофізичних особливостей дітей із тяжкими порушеннями мовлення, представлено тематичну реалізацію навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи, яка сприяє паралельному забезпеченню історично-пізнавального і мовленнєвого розвитку учнів, подано перелік орієнтовних показників сформованості галузевої компетентності школярів на кінець навчального року.
Програма адресована вчителям 5 класу спеціальних навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення, загальноосвітніх навчальних закладів за умов інклюзивного та інтегрованого навчання і спрямована на реалізацію вимог, передбачених освітньою галуззю «Суспільствознавство».
В учебной программе “История Украины”, утвержденной МОН Украины (приказ № 750 от 24.06.2014 г.), согласованной с требованиями Государственного стандарта базового и полного среднего образования, с учетом психофизических особенностей детей с тяжелыми нарушениями речи, представлено тематическую реализацию учебно-воспитательной и коррекционно-развивающей работы, способствующей параллельному обеспечению историко-познавательного и речевого развития учащихся, подано перечень ориентировочных показателей сформированности отраслевой компетентности школьников к концу учебного года. Программа адресована учителям 5 класса специальных учебных заведений для детей с тяжелыми нарушениями речи, общеобразовательных учебных заведений при условии инклюзивного, интегрированного обучения и направлена ​​на реализацию требований, предусмотренных образовательной отраслью “Обществоведение”.
In the study program "History of Ukraine", coordinated with requirements of the State Standard of basic and secondary education, taking into account psychophysical particularities of children with severe speech disorders, presented a thematic implementation of educational and correctional-developing work that contributes ensure parallel historical-cognitive and language development pupils are given a list of benchmarks formation of sectoral competence of pupils at the end of the school year.
The program addressed to teachers of 5 grade special schools for children with severe speech disorders, in general secondary schools at the conditions of inclusive and integrated education and is aimed at implementing the requirements envisaged education sector "Social Science".
 
Publisher ДП "Укртехінформ"
 
Date 2015-04-20
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9468/1/%D0%86%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8_5_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf
- Рібцун, Юлія Валентинівна (2015) Educational program "History of Ukraine" (Grade 5): set of training programs for preparation 5 grader special general education for children with severe speech disorders [Teaching Resource]