Запис Детальніше

Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9478/
 
Title Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови
Peculiarities of representation of gender stereotypes in the content of national textbooks on English
Особенности репрезентации гендерных сте- реотипов в содержании отечественных учебни- ков по английскому языку
 
Creator Пасічник, Олександр Сергійович
 
Subject 305 Gender studies
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Проблема гендерних репрезентацій у змісті шкільних підручників розглядається як важливий психологічний та дидактичний чинник, який є визначальним для ефективності запам’ятовування навчального матеріалу та формування в учнів відповідних моделей суспільної поведінки. На підставі аналізу педагогічної та психологічної наукової літератури автор виокремлює критерії вивчення особливостей гендерних репрезентацій у змісті шкільної навчальної літератури відповідно до яких аналізує зміст сучасних вітчизняних підручників з іноземних мов.
Проблема гендерных репрезентаций в содержании школьных учебников рассматривается как важный психологический и дидактический фактор, который является определяющим для эффективности запоминания учебного материала и формирования у учащихся соответствующих моделей общественного поведения. На основании анализа педагогической и психологической научной литературы автор определяет критерии изучения особенностей гендерных репрезентаций в содержании школьной учебной литературы, в соответствии с которыми анализирует содержание современных отечественных учебников по иностранным языкам.
The article deals with the problem of gender representations in the content of school textbooks as a vital psychological and didactic factor of providing efficient learning process and shaping corresponding patterns of social behavior. Based on a thorough study of pedagogic and psychological literature the author defines criteria for analyzing peculiarities of gender representations in school textbooks. Contemporary school foreign language textbooks are analyzed in regard to the suggested criteria.
 
Publisher ПП "Рідна школа"
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9478/1/Pasichnyk_Gender_Ridna_Shkola_2012_12.pdf
- Пасічник, Олександр Сергійович (2012) Peculiarities of representation of gender stereotypes in the content of national textbooks on English Рідна школа, 12 (996). pp. 21-27. ISSN 0131-6788