Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9478/
|
|
Title |
Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови
Peculiarities of representation of gender stereotypes in the content of national textbooks on English Особенности репрезентации гендерных сте- реотипов в содержании отечественных учебни- ков по английскому языку |
|
Creator |
Пасічник, Олександр Сергійович
|
|
Subject |
305 Gender studies
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Проблема гендерних репрезентацій у змісті шкільних підручників розглядається як важливий психологічний та дидактичний чинник, який є визначальним для ефективності запам’ятовування навчального матеріалу та формування в учнів відповідних моделей суспільної поведінки. На підставі аналізу педагогічної та психологічної наукової літератури автор виокремлює критерії вивчення особливостей гендерних репрезентацій у змісті шкільної навчальної літератури відповідно до яких аналізує зміст сучасних вітчизняних підручників з іноземних мов.
Проблема гендерных репрезентаций в содержании школьных учебников рассматривается как важный психологический и дидактический фактор, который является определяющим для эффективности запоминания учебного материала и формирования у учащихся соответствующих моделей общественного поведения. На основании анализа педагогической и психологической научной литературы автор определяет критерии изучения особенностей гендерных репрезентаций в содержании школьной учебной литературы, в соответствии с которыми анализирует содержание современных отечественных учебников по иностранным языкам. The article deals with the problem of gender representations in the content of school textbooks as a vital psychological and didactic factor of providing efficient learning process and shaping corresponding patterns of social behavior. Based on a thorough study of pedagogic and psychological literature the author defines criteria for analyzing peculiarities of gender representations in school textbooks. Contemporary school foreign language textbooks are analyzed in regard to the suggested criteria. |
|
Publisher |
ПП "Рідна школа"
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9478/1/Pasichnyk_Gender_Ridna_Shkola_2012_12.pdf
- Пасічник, Олександр Сергійович (2012) Peculiarities of representation of gender stereotypes in the content of national textbooks on English Рідна школа, 12 (996). pp. 21-27. ISSN 0131-6788 |
|