Запис Детальніше

Рефлексійно-пізнавальна технологія як детермінанта ефективної реалізації інтерактивного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9482/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9482
 
Title Рефлексійно-пізнавальна технологія як детермінанта ефективної реалізації інтерактивного навчання
Рефлексивно-познавательная технология как детерминанта эффективной реализации интерактивного обучения
Reflexively and cognitive technology as a determinant of the effective realization of interactive teaching
 
Creator Васьківська, Галина Олексіївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Автор розглядає рефлексійно-пізнавальну технологію, застосування якої значно підвищує мотивацію учня до пізнання дійсності і самого себе. Ця технологія актуалізує вітагенний досвід учня. Як результат – на якісно новий рівень підноситься самовизначення, самореалізація і самоствердження особистості учня.
Автор рассматривает рефлексивно-познавательную технологию, которая значительно повышает мотивацию ученика к познанию действительности и самого себя. Эта технология актуализирует витагенный (жизненный) опыт ученика. Как результат – на качественно новый уровень поднимается самоопределение, самореализация и самоутверждение личности ученика.
The author considers the reflexively and cognitive technology which greatly increases the motivation of the pupil to the knowledge of reality and himself. This technology actualizes vital experience of the pupil. As a result to a new level rises self-determination, self-realization and self-affirmation of the individual pupil.
 
Publisher ТОВ «Іліон»
 
Date 2015
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9482/1/VGO-15-02.pdf
- Васьківська, Галина Олексіївна (orcid.org/0000-0002-8714-8512 <http://orcid.org/0000-0002-8714-8512>) (2015) Reflexively and cognitive technology as a determinant of the effective realization of interactive teaching Методичний вісник Науково-дослідницької лабораторії дидактики початкової освіти, 1. pp. 85-87.