Рефлексійно-пізнавальна технологія як детермінанта ефективної реалізації інтерактивного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9482/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9482 |
|
Title |
Рефлексійно-пізнавальна технологія як детермінанта ефективної реалізації інтерактивного навчання
Рефлексивно-познавательная технология как детерминанта эффективной реализации интерактивного обучения Reflexively and cognitive technology as a determinant of the effective realization of interactive teaching |
|
Creator |
Васьківська, Галина Олексіївна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Автор розглядає рефлексійно-пізнавальну технологію, застосування якої значно підвищує мотивацію учня до пізнання дійсності і самого себе. Ця технологія актуалізує вітагенний досвід учня. Як результат – на якісно новий рівень підноситься самовизначення, самореалізація і самоствердження особистості учня.
Автор рассматривает рефлексивно-познавательную технологию, которая значительно повышает мотивацию ученика к познанию действительности и самого себя. Эта технология актуализирует витагенный (жизненный) опыт ученика. Как результат – на качественно новый уровень поднимается самоопределение, самореализация и самоутверждение личности ученика. The author considers the reflexively and cognitive technology which greatly increases the motivation of the pupil to the knowledge of reality and himself. This technology actualizes vital experience of the pupil. As a result to a new level rises self-determination, self-realization and self-affirmation of the individual pupil. |
|
Publisher |
ТОВ «Іліон»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9482/1/VGO-15-02.pdf
- Васьківська, Галина Олексіївна (orcid.org/0000-0002-8714-8512 <http://orcid.org/0000-0002-8714-8512>) (2015) Reflexively and cognitive technology as a determinant of the effective realization of interactive teaching Методичний вісник Науково-дослідницької лабораторії дидактики початкової освіти, 1. pp. 85-87. |
|