Запис Детальніше

Концептуальні засади побудови навчальної програми елективних курсів з іноземних мов для старшої школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9495/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9495
 
Title Концептуальні засади побудови навчальної програми елективних курсів з іноземних мов для старшої школи
Conceptual framework for designing curriculum for elective courses in foreign languages in high school
 
Creator Редько, Валерій Григорович
Полонська, Тамара Костянтинівна
Пасічник, Олександр Сергійович
Долинський, Євген Володимирович
Басай, Надія Пилипівна
Басай, Олег Вікторович
Алєксєєнко, Ірина Вікторівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Навчальна програма елективних курсів спрямована на забезпечення варіативного компонента змісту навчання іноземних мов учнів старшої (профільної) школи. Вона вказує на основні методологічні підходи до добору та конструювання змісту елективних курсів, визначає їх тематику і характеризує технології оволодіння ними. У ній окреслюються орієнтовні рівні навчальних досягнень учнів. Програму адресовано вчителям іноземних мов, методистам, авторам підручників і посібників, студентам мовних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів.
Учебная программа элективных курсов направлена на обеспечение вариативного компонента содержания обучения иностранным языкам учащихся старших (профильной) школы. Она указывает на основные методологические подходы к отбору и конструирования содержания элективных курсов, определяет их тематику и характеризует технологии овладения ими. В ней определяются ориентировочные уровни знаний учащихся. Программа адресована учителям иностранных языков, методистам, авторам учебников и пособий, студентам языковых факультетов высших педагогических учебных заведений.
The elective courses curriculum is aimed for providing the variable content component of foreign language teaching of high school students in profile school. It points to the basic methodological approaches to the content of elective courses selection and design, define their subject and describes technology of mastering them. It identifies the approximate level of students' knowledge. The program is written for teachers of foreign languages, methodologists, authors of textbooks and manuals for students of language faculties of higher educational establishments.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9495/1/%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A6%D0%95%D0%9F%D0%A2%D0%A3%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%86_%D0%97%D0%90%D0%A1%D0%90%D0%94%D0%98_%D0%9F%D0%9E%D0%91%D0%A3%D0%94%D0%9E%D0%92%D0%98_%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%9C%D0%98_%D0%95%D0%9B%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%9A%D0%A3%D0%A0%D0%A1%D0%86%D0%92_%D0%97_%D0%86%D0%9D%D0%9E%D0%97%D0%95%D0%9C%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%9C%D0%9E%D0%92.pdf
- Редько, Валерій Григорович, Полонська, Тамара Костянтинівна, Пасічник, Олександр Сергійович, Долинський, Євген Володимирович, Басай, Надія Пилипівна, Басай, Олег Вікторович and Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2015) Conceptual framework for designing curriculum for elective courses in foreign languages in high school Іноземні мови в сучасній школі (3).