Концептуальні засади побудови навчальної програми елективних курсів з іноземних мов для старшої школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9495/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9495 |
|
Title |
Концептуальні засади побудови навчальної програми елективних курсів з іноземних мов для старшої школи
Conceptual framework for designing curriculum for elective courses in foreign languages in high school |
|
Creator |
Редько, Валерій Григорович
Полонська, Тамара Костянтинівна Пасічник, Олександр Сергійович Долинський, Євген Володимирович Басай, Надія Пилипівна Басай, Олег Вікторович Алєксєєнко, Ірина Вікторівна |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
Навчальна програма елективних курсів спрямована на забезпечення варіативного компонента змісту навчання іноземних мов учнів старшої (профільної) школи. Вона вказує на основні методологічні підходи до добору та конструювання змісту елективних курсів, визначає їх тематику і характеризує технології оволодіння ними. У ній окреслюються орієнтовні рівні навчальних досягнень учнів. Програму адресовано вчителям іноземних мов, методистам, авторам підручників і посібників, студентам мовних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів.
Учебная программа элективных курсов направлена на обеспечение вариативного компонента содержания обучения иностранным языкам учащихся старших (профильной) школы. Она указывает на основные методологические подходы к отбору и конструирования содержания элективных курсов, определяет их тематику и характеризует технологии овладения ими. В ней определяются ориентировочные уровни знаний учащихся. Программа адресована учителям иностранных языков, методистам, авторам учебников и пособий, студентам языковых факультетов высших педагогических учебных заведений. The elective courses curriculum is aimed for providing the variable content component of foreign language teaching of high school students in profile school. It points to the basic methodological approaches to the content of elective courses selection and design, define their subject and describes technology of mastering them. It identifies the approximate level of students' knowledge. The program is written for teachers of foreign languages, methodologists, authors of textbooks and manuals for students of language faculties of higher educational establishments. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9495/1/%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A6%D0%95%D0%9F%D0%A2%D0%A3%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%86_%D0%97%D0%90%D0%A1%D0%90%D0%94%D0%98_%D0%9F%D0%9E%D0%91%D0%A3%D0%94%D0%9E%D0%92%D0%98_%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%9C%D0%98_%D0%95%D0%9B%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%9A%D0%A3%D0%A0%D0%A1%D0%86%D0%92_%D0%97_%D0%86%D0%9D%D0%9E%D0%97%D0%95%D0%9C%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%9C%D0%9E%D0%92.pdf
- Редько, Валерій Григорович, Полонська, Тамара Костянтинівна, Пасічник, Олександр Сергійович, Долинський, Євген Володимирович, Басай, Надія Пилипівна, Басай, Олег Вікторович and Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2015) Conceptual framework for designing curriculum for elective courses in foreign languages in high school Іноземні мови в сучасній школі (3). |
|