Запис Детальніше

Реалізація краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови у старшій школі (на матеріалі елективного курсу з англійської мови)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9497/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9497
 
Title Реалізація краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови у старшій школі (на матеріалі елективного курсу з англійської мови)
Realization regional component of the training content of foreign languages in high school (based on elective courses in English)
 
Creator Алєксєєнко, Ірина Вікторівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті розглядаються питання реалізації краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови і культури у старшій школі. Обґрунтовується актуальність запровадження елективного курсу «Завітайте до України» для вивчення англійської мови старшокласниками. Оприлюднюються результати
аналізу опитування вчителів і учнів старших класів щодо доцільності і потреби цього курсу для практики школи. Розглядаються принципи і критерії добору краєзнавчого матеріалу відповідно до тематики курсу і програми
навчання. Визначається роль краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування у формі «діалогу культур».
В статье рассматриваются вопросы реализации краеведческого
компонента содержания обучения иностранному языку и культуре в старшей школе. Обосновывается актуальность введения элективного курса «Посетите Украину» для изучения английского языка старшеклассниками. Освещаются результаты анализа опроса учителей и учащихся старших классов по проблеме целесообразности этого курса для практики школы. Рассматриваются принципы и критерии отбора краеведческого материала в соответствии с тематикой курса и программы обучения. Определяется роль краеведческого компонента содержания обучения иностранного языка как средства
межкультурной коммуникации в форме «диалога культур».
The article deals with the problems of regional ethnography component of foreign language educational and culture content in high school. An elective course "Welcome to Ukraine" for high school students learning English is introducing. An analysis of the course importance and requirement for school practice is given by publicly available surveys of teachers and high school students. The principles and criteria for the regional ethnography and local history material selection according to the course and study program are reviewed. The role of regional ethnography and local history component of the foreign language educational content as a mean of intercultural communication in the "dialogue of cultures" is defined.
 
Publisher Ужгородський національний університет
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9497/1/%D0%90%D0%BB%D1%94%D0%BA%D1%81%D1%94%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%86.%D0%92._%D0%A0%D0%95%D0%90%D0%9B%D0%86%D0%97%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AF_%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%84%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%9E%D0%93%D0%9E_%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%9E%D0%9D%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%A3_%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%A3_%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%86%D0%9D%D0%9E%D0%97%D0%95%D0%9C%D0%9D%D0%9E%D0%87_%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%98_%D0%A3_%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A0%D0%A8%D0%86%D0%99_%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%86.pdf
Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2014) Realization regional component of the training content of foreign languages in high school (based on elective courses in English) Науковий вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота (29). pp. 109-112.