Запис Детальніше

Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9499/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9499
 
Title Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу
The study of syntax in 8-9 classes based on communicative and active approach
 
Creator Новосьолова, Валентина Іванівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology
81 Linguistics and languages
 
Description Статтю присвячено науковому обґрунтуванню сутності й змістового наповнення понять «підхід до навчання», «комунікативно-діяльнісний підхід»; розгляду переваг комунікативно-діяльнісного підходу до навчання української мови, зокрема, до вивчення синтаксису й пунктуації української мови у 8-9 класах. Автором зосереджено увагу на необхідності опанування учнями особливостями функціонування синтаксичних конструкцій у різних мовленнєвих ситуаціях, навчання синтаксису на рівні тексту.
The article is devoted to scientific substantiation of essence and content for the "learning approach", "communicative activity approach"; consider the benefits of communicative and active approach to learning the Ukrainian language, in particular, to the study of syntax and punctuation of the Ukrainian language in grades 8-9. The author focused on the need to give students the peculiarities of the functioning of syntactic constructions in different speech situations, learning the syntax at the text.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2015-04
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9499/1/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Новосьолова, Валентина Іванівна (2015) The study of syntax in 8-9 classes based on communicative and active approach Українська мова і література в школі, 2 (154).